2008年2月4日

火鍋週

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


天氣寒冷,吃火鍋就最適合!


星期五一班飯腳farewell同僚馬明,去了九龍城的合興火鍋。


為什麼選這裡呢? 除了因為食物質素好,還因為有位同僚認識老闆,可以有折啦~


叫了一桌食物,不消一會就吃個清光,服務員亦很驚訝我們這班女蝗蟲吧!



 


推介這裡的牛肉粒,很嫩滑!


蝦丸亦相當不錯,有原隻大蝦,好像一粒無皮蝦餃!



 


很高興可以有這麼一班志同道合的同僚,大家的感情很好,沒有辦公室政治沒有勾心鬥角,在這裡我認識了可以交心的朋友,實是難得。


只可惜天下無不散之筵席,相信有一天我離開時亦會同樣不捨。


 


 


 


合興火鍋


地址:九龍城龍崗道4號


電話:2716 6007


 


☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆


 


週末跟貓妹留家,又是火鍋!



 


為免吃得多火鍋而燥熱,煲了竹蔗茅根甘筍馬蹄水,清潤一下。


 


明天要跟貓妹飛返家鄉過新年,由於機票爆滿,行程要延至8天之久。


一說起大陸,我的友都想起那些田舍跟牛糞......


我想說我的家鄉,是有沃爾瑪(Walmart)的,所以大家不用擔心了。


詳情待我回來後再跟大家報告。


 


 


先跟大家拜個早年,祝大家新一年萬事如意!


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

11 則留言:

小雲 說...

你好像民工, 趕春運回鄉過年.

hahaha 說...

上邊天寒地冷呀... 帶多兩個暖包呀!!
預祝新年進步... 龍馬精神!!

Chris Cheung 說...

預祝你喺新一年事事稱心如意!

傻羊 說...

你家鄉有Walmart?唔通響上海?
冬天打邊爐真係唔錯,食煲仔飯都係一個好既選擇。

ka ki 說...

提早祝你, 新年快樂!! 玩得開心啲喇~~~

KiKi 說...

同你拜果早年先

恭喜發財 ...我恭祝你
新年快樂,萬事勝意, 身體健康,龍馬精神,
如意吉祥,橫財就手, 聰明伶俐,得心應手,
心想事成,笑口常開,點點祝福.恭喜 , 恭喜! …………^^

Chris Cheung 說...

上面涷嗎?你番咗去都不忘覆留言喎!玩得開心D啦!

Mimy 說...

hihi...nice to meet you :)

KiKi 說...

仔仔?>>>我未結婚喎

Chris Cheung 說...

哈天寒地凍最好就係食,尤其係打邊爐!咦,咁你呢排都打得幾密喎。 你個消夜好豐富呀。我成日覺得內地D羊肉好食過香港食D。嘻我都祝你新春非常愉快+食極唔肥!

TTB 說...

新年快樂! 心想事成!
回鄉過年有乜野玩呀?

Related Posts with Thumbnails