2008年6月2日

住家菜

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


好忙碌的一個週末,天天外出耗盡精力!


上星期去了看林海峰的求其大合唱,show前大夥到尖東的住家菜晚飯。


 


煎肉餅,就是把蒸的肉餅拿去煎,味道ok。



 


不知甚麼黃魚,肉質也蠻嫩的。



 


阿麻雞,很大的一碟...當然因為我們人多喇!味道一般。



 


西蘭花炒吊片



 


京都豬排



 


琵琶豆腐,賣飛佛!這裡做得頗結實工整。



 


蒜溶粉絲蒸開邊蝦,粉絲很碎,但蝦也頗大。



 


要預訂的南瓜蒸排骨,賣相很美,味道就一般。



還有湯及一些蔬菜沒有拍到照,順帶一提免費送的綠豆沙不太甜很好吃,比起很多糖水店做得還要好!


感覺這裡的菜真的很住家,沒有下(太多)味精,好像是在家裡吃的喇~ 不過味道又說不上很impressive。


十一個人買單約九百元,很經濟。


 



住家菜



地址:尖東麼地道68號帝國中心UG50-57號舖


電話:3105 0515


 


瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

selenity 說...

十一個人買單約九百元又真係抵呀! 我都係好鍾意食琵琶豆腐

Chris Cheung 說...

咦,呢間好似銅鑼灣都有一間。九百蚊真係好抵食喎!

KiKi 說...

Good morning!!!

From 說...

抵食啦, 一百蚊一位都唔駛.

Zzzz 說...

very nice and so yummy kam bor

STANLEY 說...

尖沙咀 帝國中心 果間好過利舞台果間好多坐又舒服食又好食, 阿麻雞我每次都叫, 不過唔係成日有, 好快沽清.

Janice 說...

十一個人買單約九百元認真抵食 我對煎肉餅好感興趣....好有住家小菜feel

SkyBlue 說...

食and食then食

小雲 說...

見你咁開心,很羨慕. 最近工作繁重, 好想放棄.

Elaine 說...

哈哈!旺季嘅時候,我幾乎每日都叫佢哋嘅午餐外賣,$32 有一飯一餸一湯一糖水,好抵架!而且水準都幾穩定。

winze 說...

多謝你嘅好介紹,我會去試下

Paul 說...

阿麻雞係咪即係芝麻雞?? 南瓜蒸排骨個賣相好似好靚呢~

傻羊 說...

係呀,呢間野真係好鬼抵食!不過如果假期冇book都要等位.........

J 說...

真的很住家 feel~~ 我愛煎肉餅~~

Helloconnie 說...

好想試LEE間住家菜好耐啦, 聴講隻阿嫲雞最好味同埋D例湯冇味精架, 不過態度MA MA 喎!!! 不過地點唔係好就腳呀!!!!

傻羊 說...

醒目喎,我同d朋友通常都係即興去.........

Lian 說...

個煎肉餅睇到我好肚餓呀

Mimy 說...

每人都唔洗100蚊...好抵食甘窩~

Related Posts with Thumbnails