2008年9月4日

九龍城孖金

 你是第

位瀏覽本文章的友達


 


早前到九龍城晚飯,此地有小泰國之稱,所以是晚吃泰國菜。

友達L說此處的燒烤好吃,碰巧(硬要跟我們一起吃飯的)友達A這地膽是熟客,不知會否有優惠呢?


天氣炎熱,先來個沙冰解熱。前面的是葡萄味、後面的是香芒味,是個清甜的消暑佳品。



頭一回吃生蝦,我覺得一般啦。


接下來到燒物。

一向很怕在外吃要剝殼的海鮮,因會吃得很狼狽。幸好有同情心的友達A剝了一隻給我,嘻嘻。大大隻的蝦,不錯。

 


燒鰂魚,很好吃!魚肉嫩滑,大大口的吃很滿足。

燒蜆,又是大隻蜆,夠鮮呢~

這個燒腸,肉是用檸汁醃過,吃來有點酸味,不是壞掉的哦~

燒雞翼,我鍾意食~~~

咖哩炒蟶子,味道跟咖哩炒蟹相似,亦不錯哦~

配合烘蒜蓉包,一流。


均衡飲食,飛天通菜。


魚湯,酸酸的微辣。

五個人買單約六百,L說比起平常光顧便宜一點,不知是否因為A的關係呢?


金泰美食

地址:九龍城侯王道9號A地下

電話:2383 1939



每次到九龍城,都愛光顧金滿堂。



忘記了叫什麼名字了。


這些如麵條的芒果條是用海藻粉做的,好吃~ 亦喜歡上面爽脆的西米狀粒粒。


此店名物之一咖啡雪芭,友達L錯叫它做咖啡琵琶!

自家製的咖啡雪糕內混有果凍及杏仁,口感豐富。

買單約六十元。


金滿堂甜品

地址:九龍城城南道9號

電話:2383 3102



瀏覽時間:

free hit counter

13 則留言:

HK 說...

好正 有時間要去試下

selenity 說...

點解唔係小曼谷?好食好多

Helloconnie 說...

其實九龍城d 泰菜間間水準差唔多,都係好地道架! 金滿堂最正梗係咖啡雪芭,我次次都食架!

Chris Cheung 說...

呢間泰國菜未試過,睇上黎都幾好喎!金滿堂我都成日去,我最鐘意食"紅粉佳人,係Strawberry汁+果肉+西米+心型果凍,幾好味架!咖啡雪芭我都試過,又係幾好味!

leung 說...

wo huh, the chicken wing looks really good~~

Jasmine 說...

嘩,我間中都會去九龍城,下次試一試家泰國菜先~~~

傻羊 說...

九龍城真係有好多好野食,有好多間我都未試過!唯一係吊腳左d。

SkyBlue 說...

aya 上次tst now kln 城 我反hk點算呀 omg

From 說...

燒腸咁整會唔會好怪??
今晚食蜆都好喎

rachel 說...

你終於寫呢篇, 相影得唔錯咼.
下次一齊再試下第2間吖

Chris Cheung 說...

哈,原來你呢篇係舊架?睇黎呢輪你都好忙喎!

Zzzz 說...

wow.... 好多正嘢呀...
燒鰂魚/燒雞翼/菜菜都好yummy 咁

KiKi 說...

yummy nei^^........feel hungry tim.....

Related Posts with Thumbnails