2008年10月11日

咀尖@尖咀

你是第
位瀏覽本文章的友達


不知何故,對於吃飯的地點,經常會連續幾天都同一地區,但地點很多時都不是我所選的喎!今次呢,是尖沙咀。

和宴的燒肉口碑不錯,所以就選了這。
免費晚餐,由我發辦。


拖羅? 非也~ 這是厚切牛舌,誠意推介!好好吃!


雜錦和牛拼盤,單看那均勻的油脂就知道好吃啦!一碟四款,每款三片,不夠分哦~


胡椒柚子豬頸肉,爽口得來又帶點嫩滑,不錯不錯。


沒拍照的還有胡麻波菜、燒雜菜、海鮮煎餅及石頭鍋飯。
這裡有白飯可叫,不然的話大概要吃很多肉才夠飽。

四個人買單約千二元,不夠飽哦。


和宴
地址:尖沙咀廣東道彩星集團大廈5樓
電話:3428 3345



跟舊同學聚會,搞手選了萬麗酒店內的滿福樓。


西洋菜湯,清甜滋潤。


燒味拼盤,聽說這裡的名物之一是叉燒,一試下覺得真的不錯,但個人認為西苑的較好。


黃金蝦,正!


甜酸排骨,不俗。


竹苼煮雜菜,這是吃到一半才拍的,所以只剩一片竹苼。


片皮鴨要預訂才有,改要了燒雞。味道不錯的,至少皮脆肉嫩。


沒拍到照的還有煲仔飯。這裡的煲仔飯是以人頭計算收費,$70一位,但原來十個人叫四人份量亦可,而四人份量呢,有兩個大煲之多!

買單二千多。


滿福樓
地址:梳士巴利道22號九龍萬麗酒店4樓
電話:2734 6600


飯後大夥到喜來登18樓的sky lounge談天,這裡的夜景是數一數二的美,到這把酒談心實在好。


最低收費每人$158,叫了點小吃。
點心便當,全都很精緻,最好的是XO醬。


甜品便當,只吃了左下角的款式,味道不錯但不是特別好吃。


豐富的一晚。


Sky Lounge
地址:尖沙咀彌敦道20號香港喜來登酒店18樓
電話:2369 1111

瀏覽時間:

18 則留言:

家家爸 說...

肚滿腸肥.....好在在和宴飽.
如果要在日式燒肉夠飽,提議食多碗白飯.
因為肉偏油膩,肉油但當入到飯....加上肉的醬汁就同豬油撈飯異曲同工

小雲 說...

一浪接一浪的飯局, 明明話去飲嘢, 但都係食...

selenity 說...

我都係鍾意食日本野,好多牛好正呀

Mimy 說...

sky lounge原來有點心架? 好正呀~

Zzzz 說...

all the foods looks YUMMY ar...
i love the view of sky lounge tooooooo.

Lian 說...

我次次去食日式燒肉都要order飯架..吾係會好空虛

Helloconnie 說...

和幸想試左好耐,唔知係未好過盛八呢? sky lounge d 點心好吸引,不過飲drinks 配點心會唔會好怪?

UM83 說...

每次看完你個 Blog 都好想食野 ,,, 真係不可以在睡前看 ..... hehe

momoalice 說...

我以前都成日去滿福樓食飯架..不過而家少左好多...佢d叉燒真係好好味既..

Chris Cheung 說...

尖沙咀望維港個View,靚過港島望番過黎好多!我剩係知有dessert box,唔知有點心。睇黎你地之前個晚餐好唔飽喎。

Monique 說...

睇到我好肚餓tim, 成日想去試和宴 但次次揾野食果陣又唔記得左

Monique 說...

我想請問 >>(你是第 位瀏覽本文章的友達)﹐係點整嘅呢? 好過癮呀

Elaine 說...

我好耐無去過 Sky Lounge 喇, 乜原來佢哋啲點心都幾好喎!

TTB 說...

我唔like Sky Lounge 冇得訂位. 上次遲去要坐後排 坐唔到 window table ....
另外, 我成日去 wanchai 間 Dynasty ga, 乳鴿啦/ 九肚魚啦, etc 都好好味呀 ~

KiKi 說...

好多正野食~

SkyBlue 說...

真係唔掂呀 又俾你攪到ku ku聲..
d和牛................. 好得呀

From 說...

原來貓姐都失蹤埋

Mei Yee 說...

我而家先知sky lunge有點心。

Related Posts with Thumbnails