2007年8月13日

港男齊賀L新居入伙

星期六,約了一班姐妹到友達L的新居聚會。

高貓趁著之前的空檔到髮型屋,這真是一件艱鉅的任務,鼓起好大的勇氣才去的呀!

因為要花上幾小時坐著動彈不得,好累人!

二時到達,髮型屋剛添購了一部新的電髮機,高貓成了第一位使/試用的顧客。

電髮機就是這部外號「電飯煲」的東東。

 

稍為修剪後,等待上電髮卷......

悶得發慌,幸好有流動MSN陪伴~

 

五時多,還在電髮中...高貓肚子咕咕作響了!

得髮型師協助叫外賣,這是火腿芝士三文治。

(特別鳴謝型仔髮型師,但我對你不起,把照片拍得太差了,由靚版變成醜版王合喜!)

慘成白老鼠,拆卷後被四五位髮型師圍著研究「製成品」...

最後,七時才完成整個剪+電+染的偉大工程!

至於新髮型嘛..其實也沒有什麼大轉變,只是比之前的更微曲,像電了一陣子的模樣,看上去成熟了...囧

 

到達友達L的家中已是八時,食物已預備得七七八八~

 

回到讀書時代,大家在pantry用餐後一起窩在沙發看電視的日子~ ^-^

 

這晚的節目是香港先生!圖中的這位仁兄,據友達D說當時是住我們附近的,說起有點印象...那時他已是part time model,經常以為自己俊朗不凡的...囧

我一直覺得只有7號(維他奶大男孩)及11號(酷似明道的北京男孩)較平均。其他的真是不堪入目...記得有位很好笑的,唱「高妹」一曲時「我沒有六高~我答應待你好...」大家爆笑了!實在是太過份!

其實11號的表現一直比7號優勝,但鄉音未改,要是香港先生頒給這個非香港的先生,香港的男士們要靠邊站了!

 

一起邊看電視邊吃雪糕亦是我們從前必做的動作。這個北海道紅豆雪糕很好吃呢!

 

友誼永固。

7 則留言:

ka ki 說...

好開心的一天, 再加港男助興, 簡直正啦

Meow 說...

真係成個電飯煲咁喎 我都好怕去剪頭髮, 因為要等好耐.... 我之前就係畀人電喎左個頭, 但頭髮太傷唔敢拉直, 變左''阿太''半年之久, 而家先變返美少女炸

高貓 說...

Katie:成班朋友一齊睇電視係開心d~ 蛋泥屎:好在我呢個頭都未算阿太,但就唔係好鬈喇~ 不過暫時都ok

rachel 說...

「沒有六劇高...」果位原來係我地同事個阿哥呀! 自認英俊不凡果位港男有無D似馬國明? 睇完11號, 香港男士真係要好好斷鍊修養(又或者有修養嘅都無去選港男)

高貓 說...

喱曹:嘩乜有d咁嘅樹...真係無奇不有~ 唔...你講起又有少少似馬國明喎...少少咁啦! 我諗一般人都唔會參選港男,如果佢地代表香港高質素的男士,咁就真係不得之了!

Always be Positive 說...

Hahaha.......that nite was really happy I love chicken wings, "Mr. HK" show and the Wii..... When will we have gathering again?

高貓 說...

Always be positive :咦你都開咗blog喎 因為臭屁律師的好事,我地將會成日見啦~

Related Posts with Thumbnails