2007年8月2日

Oh shit! 超爆笑

其實呢...這個題材有點低級、有點噁心,但又的確很好笑! (我認我膚淺啦...囧)

相信正常人也不會這樣做吧...



6 則留言:

Kylie Wong 說...

真係好搞笑!不過個男人又會唔發覺個女人好臭既..... 我最鐘意呢d屎屎尿尿既gag既呢....

傻羊 說...

好不雅,不過又真係幾搞笑!

NatalieChan 說...

好鬼搞笑 ,唔相信世上會有這樣的人!

高貓 說...

Ky:原來妳好此道.... 傻羊:係呢~ 唔好怪我放d不雅物品上黎就得喇~
Shining Bluestar:我都唔信有人會咁做!

JOJO 說...

...........Oh shit! 超爆笑 見到你禁寫立刻沖入黎睇下.....点知......oh shit .......我想嘔.....我食緊嘢架=.=

shit shit shit shit shit

高貓 說...

JJ:真係唔好意思喇~ 嘻嘻~

Related Posts with Thumbnails