2007年8月15日

High tea @ Conrad Lobby Lounge

期待已久的一個tea buffet。它的預約已排到9月中,所以高貓跟友達L決定博一博運氣 - walk-in!
雖說是tea buffet,但其供應時間是由下午1時至6時。

 

我們2時半去到查詢,好失望,滿座!

在太古廣場逛來逛去都選不到心水餐廳,連COVA都大排長龍!香港的經濟真是這麼好?

High tea癮起,本想轉去中環文華,但友達L心有不甘,決定再打電話查詢,只是相隔半小時,這次有位了~

 

我倆好像餓了幾天似的,看這滿滿的一碟...

 

鹹點其實還有其他選擇,但都是一些大路貨色,當然少不了炸春卷及(難吃的)咖哩角等等...

高貓最欣賞瑞士雞翼及右下角這碗粥,友達L吃了兩碗呢~

 

好了,甜品怪出場!左上角是草莓pancake,隔鄰的是plum roll及scone,還有香蕉pancake。

這些蛋糕都很好吃,但選擇不多。Macaron就是一貫的甜,chocolate mousse cake及chocolate fudge cake都是上佳之作,本應戒口的我,不聽話的吃了....囧

 

這個桔(還是柑?)好酸哦....

 

還是桃駁李好吃~ 我吃了兩個!

由3時多吃到最後一刻,結果是晚飯都吃不下了...

差不多要買單,看見莫文蔚到來~ 她真人很瘦,骨架好小...該是穿小號衣服的,面也很細呀~ 果然上鏡是會肥10磅的...

 

溫馨提示:用DBS的白金咭主咭(不包括聯營咭)或Titanium咭簽賬,可獲買一送一優惠!

半價後連服務費每人$120,以這個價錢是合理非常,但如果是正價$198的話,就不太值了...

 

Conrad International Hong Kong Lobby Lounge

 

地址:中環金鐘道88號太古廣場港麗酒店

電話:2521 3838

5 則留言:

Meow 說...

但莫小姐好似好高架喎... 嘩...下午1點你真係食得晒咁多野呀 ...... 連最後2個柑都消滅埋....利害....

Meow 說...

我本來就係想電你里種...

ka ki 說...

我次次都係去萬豪, 未去過Conrad! 睇落好似幾好坐喎

高貓 說...

蛋泥屎:莫小姐都幾高佻架,但係高唔一定係大隻嘛,佢真係好細小...d骨... 個buffet係1點開始,但我地係3點幾先開始食,唔好誤會呀~ 我個頭呢,其實唔係好鬈架咋... Katie:如果係坐相中張檯都ok,我地果張就一般啦~ 點解次次都只係去marriot嘅?

ka ki 說...

因為幾好坐, 所以成日去

Related Posts with Thumbnails