2007年12月5日

2007歐遊11天 - 購物篇

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


有太多想分享的相片,不知從何說起,就由最簡單的部份 - 購物說起吧!


 


這次跟團去了意大利、瑞士及法國,再停留了倫敦。


每國只有約2個小時去購物,之前又沒有做資料搜集,所以買的不多。


 


最大的支出就是這兩個包包。左手的是香港斷了貨的Neverfull MM size,法國Lafayette的店這天只限賣6個,還限每本護照同款只可買一個!所以經過團友們的搶購後,這個包包在開店一個小時內已售罄!


 


今趟消費得最多的地方,不是LV,而是英國的Burberry factory outlet!去之前沒想過貨品種類如此多,穿的戴的連香水都有。


我買了個小包包孝敬貓媽,看來她頗滿意。



 


Burberry的Polo裇約35英鎊,頸巾則視乎款式及質料而定,最便宜的box set(35英鎊)有一條頸巾及手套,但注意box set的頸巾是100% wool,並不是cashmere。


我買了一條classic款100% cashmere(50英鎊)、一條粉藍50% cashmere(35英鎊),一條腰帶及兩件polo shirt。



 


另,在Lafayette內買了兩枝Avene補濕mask,比香港便宜一半!



 


基本上很多牌子也不比香港便宜,不同的是可找到香港買不到的限量版或歐洲版,亦有個別款式會較便宜,但如果沒有事先做足功課胡亂購買的話就不化算了。


 


 


Burberry Factory Outlet


地址:29-53 Chatham Place, London E9 6LP


 


如何前往?


地下鐵Victoria線Highbury & Islington站轉火車於Hackney Central站下車(火車車程10分鐘),步行10分鐘。



 


瀏覽時間:

18 則留言:

Lian 說...

噢..一本護照只可以買一個呀..唔怪之得咁搶手啦

andy 說...

Hi!好耐冇來探你,早晨呀!

印度長頸龜 說...

嘩! Burberry是我的至愛!

SkyBlue 說...

見到人shopping我都好開心

knotters yoyoma 說...

Avene hydrating mask really marks up alot in Hong Kong ah

ka ki 說...

好孝順喎, shopping都不忘買俾媽媽, 抵 !!

hahaha 說...

我都去過一個london的burberry outlet... 裹面D貨好亂... 裝修也很舊.... 不過也買了條呔... 唔知係咪你果間...

nick 說...

很期待妳的風景照呢!

wing hong 說...

返左黎啦 哇哇.....慢慢睇下你d 戰利品先

TTB 說...

Burberry outlet 有冇 trench coat呀? 好唔好款? 平唔平呢?
禽晚&今朝Yahoo Blog 有問題呀! Update 唔到呀! 你小心打晒d 遊記post 唔到 ....無晒呀!

momoalice 說...

好好收穫呀..我都好想去歐洲

傻羊 說...

睇黎你今次都洗左唔少錢喎!

JOJO 說...

e....你返來啦,又幫我買唔到咖啡粉T.T。你去Burberry 廠買已經平左好多啦,我都唔知幾想去 = =,Burberry 你買那條classic 款頸巾,香港賣緊$2600,平幾多自已計。

Kylie Wong 說...

貓:
BURBERRY 廠好遠的啊... 不過買D野都幾抵啊..

Lian 說...

我去日本都買到Neverfull MM呀..不過就比HK都貴幾多

Lian 說...

要77175(對0.071)=$5479.425..好貴呢

AY 說...

謝謝幫忙買的Neverfull....十分喜歡呢!!
我都有條粉藍色Burberry頸巾,就係你講既box set,冇買到cashmere...><.... 冇辦法啦,所托非人

mayda 說...

買得好開心啊, 係啊, 啲法國牌子既化妝品係個度買好平啊! 當年我媽都買咗支diro cream. 平過香港四成 . 你果個送比媽媽既bur袋好得! 幾銀呀?

Related Posts with Thumbnails