2007年12月31日

生日快樂

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


久違了的blog,今年這個不一樣的聖誕,悲喜交纏,我永遠都會記得。


 


先跳寫2007年12月28日,這是一個特別的日子。


既是親愛的同房生日,又給我看到從未見過的一面,好震撼。


 


記得母儀天下皇太后Maggie介紹過這間尖沙咀的樓上新餐廳,所以決定到此試試。



 


餐廳裡的人很親切,環境亦不錯。



 


經理送了我倆每人一杯雜果賓治。



 


這裡有東南亞菜及西餐兩種menu選擇。


先叫了個柚子海鮮沙律,微辣的也不俗。



 


燒羊架,很嫩滑亦沒有羶味,但主要靠醬汁調味。



 


黑松露菌乳鴿意大利飯,份量很大,飯夠creamy正合我口味,不過不知道黑松露躲到哪裡去哦....



 


當然少不了甜品platter,餐廳還送了禮物給壽星,雖不是什麼名貴東東,但這份心意已令我們很歡喜。


 


同房,我會記住你的4多4少,一起努力吧!



注意餐廳不提供免費食水。


價錢一般,但絕對可以再來。


 


平日的set lunch由$60元起。辦公室剛搬去尖東的孖寶,你們可以去試試哦~


 


Misto Restaurant


地址:尖沙咀加連威老道46-48號恆隆銀行大廈1樓
電話:2311 3298


 


☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆


 


之後去了馬可孛羅一個景觀一流的地方,途經ground floor有一間聖誕麵包屋,是用真麵包造的耶~



 


看看被人測試真偽的實證。



 


 


多謝帶微不足道的我到這兒來...


其實我最不忍的,是見到你難過。


 


瀏覽時間:

21 則留言:

nick 說...

好耐冇見,妳好嗎?
Wish you a fantastic 2008 !!!

ka ki 說...

終於見倒你喇, 太好了! 我諗, 你呢個假期應該好開心, 提早祝你新年快樂!

小雲 說...

我都去試下.

KiKi 說...

Happy New Year to u!
Is Misto good?

YeungKwanWai 說...

(Empty)

Lian 說...

HAPPY NEW YEAR!!!

kellykelly 說...

H a p p y N e w Y e a r ! ! ~~ 2 0 0 8

H a p p y N e w Y e a r ! ! ~~ 2 0 0 8

hahaha 說...

悲喜交雜...
踢走個悲... 攬往個"喜"過新的2008年啦!!

Dan 說...

Happy New Year~~新一年最緊要開心呀~
聽日凍呀~記得著多件衫!

hahaha 說...

高貓小姐啊... 想請問一下妳首周杰倫叫乜名呢?? sorry我好out的... 真係唔知首歌叫乜... 淨係知好似係不能說的秘密的歌... 想買隻CD聽下

Fion 說...

Happy 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你的悲已經跟隨2007變成歷史, 2008又一個新開始....加油~~

傻羊 說...

新一年,希望你心想事成(雖然唔知你有d咩願望)!

Amy 說...

同房, 多謝你同我慶祝生日呀!! 今年生日好開心!! 而且十分欣賞你的細心. 我信細心o既女孩子自然會有人欣賞, 呢個人做唔到去珍惜你o既人, 都一定會有另一呢個人存在o架!
另外...我改了4少...少說話變了少假定...太多事情跟我們想的不一樣.

TTB 說...

Happy New Year!!!!!!!

UM83 說...

Wish you have a wonderful year in 2008!

knotters yoyoma 說...

是用真麵包造? it looks so tall

hahaha 說...

高猫做乜最近咁懶唔寫Blog... 做懶貓??

SkyBlue 說...

真係滿懷心事WOOW老友!!

SkyBlue 說...

新年快樂~~~(sorry遲左少少講 :p)
間餐廳好似唔錯,等我同大寶搵日試下佢地個lunch...
你......有心事?
(我係二寶^^)

AY 說...

2008新年快樂呢!唔開心o既事已過,2008剛開始,好野排住隊嚟搵你.....

mayda 說...

你到既餐廳, 全部都好有情調啊!

Related Posts with Thumbnails