2007年12月16日

Show show show

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


這個星期看了兩場show。


第一個是周杰倫演唱會。看的是12月12日最後一場,原來2002年的Jay演唱會,我亦是看12月12日的那一場。


好巧合。


喜歡Jay的音樂,他的才華不得不讓人佩服。



一起長大的約定 
那樣清晰 打過勾的我相信
說好要一起旅行 
是你如今 唯一堅持的任性

在走廊上罰站打手心 
我們卻注意窗邊的蜻蜓
我去到哪里你都跟很緊 
很多的夢在等待著進行

一起長大的約定 
那樣真心 與你聊不完的曾經
而我已經分不清 
你是友情還是錯過的愛情


 


這幸福的碎片 要我怎麼撿


 


☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆


 


昨晚看了黃子華的越大鑊越快樂,評語是好好笑



漏煤氣要開窗,是人人皆懂的道理,但又有幾多個可以做到?


感謝黃子華帶給我一個歡樂的晚上。


 


瀏覽時間:

11 則留言:

ka ki 說...

我諗黃子華應該真係好好笑, 唔知佢會唔會加場呢? 如果會我都想去睇!

hahaha 說...

妳就好啦... 今個Xmas我一場show都冇得睇
我想睇華仔演唱會...
黄子華都O架

傻羊 說...

黃子華講d野都好到肉,亦都有好多地方值得反思。我鍾意佢講「二五仔」同「人買我買,人唱我唱」果part!
我都係響尋晚睇喎,不過我係坐山頂位。

andy 說...

预祝你聖誕快樂!

KiKi 說...

我都想去睇黃子華.....

hahaha 說...

我放埋聽日返公司... 個個都好似妳咁放到明年...
諗起就...
不過公司冇人.... 我大曬!!!

TTB 說...

其實以前黃子華d shows 我都現場睇過晒, 不過覺得越黎越冇咁好笑, 所以都冇再去睇, 可能有比較啦!
但你講到咁好笑, 遲d 可以租黎睇睇先!

Anonymous 說...

啊~高貓你回來了!!! 失戀仲聽慘情歌~?!!咁咪即係同漏煤氣閂陷晒D窗有咩分別~?!! 下次失戀聽"藍天", 我包你第二日無事~!! (呢段都幾底死)

J 說...

我都想睇黃子華... 不過要等佢出碟 lu...

wing hong 說...

我都好想睇黃子華....買左飛架啦....可惜因工事去不了 @@@@
救我~~~~啊~~~~~

knotters yoyoma 說...

孫耀威 新歌好好聽

Related Posts with Thumbnails