2009年7月19日

Biztro

你是第
位瀏覽本文章的友達



早前做完物理治療後找TT午飯,去了這間平日happy hour很多人的餐廳。

餐前麵包不錯,很喜歡附上的香草醬及芝士牛油。


前菜要了parma ham配蜜瓜,好吃~


蕃茄醬牛仔肉柳粗意粉,酸酸甜甜很開胃,粗身的意粉吃起來很有嚼勁。


TT的香草大蝦天使麵,有很香的橄欖味,口味較清新,比起味道濃郁的牛仔肉意粉,我更喜歡這個。


買單二百多。


Biztro
地址:中環國際金融中心商場三層3020號鋪
電話:2802 8000



瀏覽時間:

8 則留言:

Chris Cheung 說...

我今日上唔到MSN,夜晚你做完Facial call 我?

aroma 說...

Cool~

From 說...

好抵食喎....可惜好少過海

knotters yoyoma 說...

back yet lei? waiting for ur sharing on great trip ah

Vincent 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Chris Cheung 說...

Back to H.K. ?

Chris Cheung 說...

好玩嗎?等睇你旅行的靚相呀!

Chris Cheung 說...

Mr. Cool ? 唔好玩我啦!我o係某個情形底下同佢講左我有女朋友,其實怪味大會前已經提過,不過佢冇上心唔記得。我地都繼續電郵來往,不過只是朋友咋。有時間先同你講details啦?你點呀?旅行浪漫嗎?我留意到profile倒影張相喎,so sweet 啦?

Related Posts with Thumbnails