2008年7月28日

情陷東京2008 - Day 8

你是第
位瀏覽本文章的友達



前一晚喝酒後,第二天的早上才執拾行李。

這些是第七天的收穫,都在上野買的。
左上:Agnes b漆皮袋及咭片套、曼秀雷敦日本公司Rohto成人暗瘡膏荔枝味隱形眼鏡藥水Orbis遮瑕膏、久光製藥Lifecella補濕面膜、Curel的卸妝啫喱及Dariya前髮貼


送人的伴手禮,這些東西都很佔位置,所以只買了一點給同僚們。



極速執拾行李及check out後,我倆極速地爭取最後時間買買買!

要介紹圖中的碎粉品牌CHACOTT,它是日本專賣芭蕾舞用品的牌子。
品牌供舞者在舞台用的化妝品,在日本近年可是大人氣的,而其化妝品的價格都是經濟非常。這盒170g的碎粉,才賣千五日圓,相信如此一大盒我可以用個十年也用不完!


於機場的最後午餐,我們決定再吃一回壽司!
這間己有五十年歷史的壽司田全國有多家分店,遠至紐約亦有分店。


要了這個桜壽司定食,果然沒令人失望,雖及不上築地的好,但絕對好過香港大部份的壽司店!拖羅真的好好吃哦~~~


海藻(?)湯


搞不清楚這是什麼植物....


香甜的蜜瓜,好比一道甜點,為這個旅程劃上完美句號。

買單每人約四千日圓。

壽司田
地址:成田空港第二ターミナル4F
電話:0476-34-6180


上機前碰巧隔鄰泊著一架JAL。


由於遲辦登機手續,我跟同房要分開坐。

在機上看了一會電影,我哭了。
不要問我為什麼,著實自己也不能說個清楚...
也許這種情感,是下一次要到日本的理由。

瀏覽時間:

free hit counter

19 則留言:

小雲 說...

你太想日本了...

傻羊 說...

哭?跟情陷東京的「情」字有關係嗎?

小雲 說...

我今天生日了!

小雲 說...

好開心, 我傾慕的高貓祝福我呢!

Zzzz 說...

好豐富同完美嘅一次旅程...
每次睇見您啲sushi 相都係極吸引...
really nice

Jo 說...

嘩...買左好多野呀...引死人..唔得我要努力儲錢先

leung 說...

i really miss the sushi in japan ~~~

SkyBlue 說...

荔枝味眼藥水 我覺得唔係好好掛 眼woow

From 說...

睇黎你太愛日本.........

SkyBlue 說...

請問你在上野邊到買下列戰利品呢
Agnes b 漆皮袋及咭片套、曼秀雷敦日本公司 Rohto 的 成人暗瘡膏 及 荔枝味隱形眼鏡藥水 、 Orbis 遮瑕膏、 久光製藥 的 Lifecella 補濕面膜、 Curel 的卸妝啫喱及 Dariya 的 前髮貼 。

SkyBlue 說...

thank you

Chris Cheung 說...

無意胡亂猜度,不過人在外地+梅酒特別容易動情!我會特別喜歡某個地方,原來只因為那個人!希望你開開心心,東京很近啊!

PeiPei 說...

去到日本真係有好多古靈精怪產品

Chris Cheung 說...

哈,可能我見到你又喊又情陷XX就聯想到咁啦!間唔中喊都好架!你呢次收獲都非常豐富喎!

selenity 說...

最後都血拚大食一番,正!

Mimy 說...

D sushi睇到我流晒口水喇~

Catherine 說...

I want to buy Curel too...maybe I need to buy from yahoo la....as i don't go Japan shortly...

Elaine 說...

搞唔清楚係乜嘢植物,咁你有無食到呀?

TTB 說...

真係比我估中!!!

Related Posts with Thumbnails