2009年1月6日

Manna Joy

你是第
位瀏覽本文章的友達


12月28日是親愛同房一年一度的生日。今次選了很近她家的尖沙咀,想來去年亦是在尖沙咀啊!
這間餐廳開在熙來攘往的海防道,卻靜靜的不為人所察覺。餐廳主打fushion菜,店內有吧檯及壽司吧櫃。

前菜是鵝肝牡丹蝦沙律,其實是集合了煎鵝肝及牡丹蝦刺身兩食,蝦頭炸得酥脆香口,可以整個吃掉,鵝肝就不過不失啦~


龍蝦湯配小薄餅,龍蝦湯濃郁而薄餅亦很惹味。


海膽南瓜天使麵味道偏甜,個人不太喜歡這個配搭。


煎羊扒非常好吃!羊肉嫩滑多汁,比起很多餐廳都要好!


當然少不了甜品,要了兩款。第一款是心太軟,這個不太甜味道不錯。


另一個是類似火焰雪山的焗蛋白伴雪芭,旁邊的梨子釀了疑似燉蛋(還是吉士??),配搭新鮮有驚喜。


價錢方面,足夠去半島的chesa有餘。本來是有打算跟同房到chesa,但想到其份量大兩個人吃不了多少款式,就試試別的。

同房,希望你心想事成,快快樂樂。


Manna Joy
地址:尖沙咀海防道38-40號中達大廈4樓
電話:3427 9448

瀏覽時間:

11 則留言:

From 說...

我鍾意食甜品多D

SkyBlue 說...

oh 我的龍蝦湯OH

From 說...

我鍾意依款多D, 食完應該超飽

Janice 說...

個甜品 新鮮 驚喜 仲好飽添呀 哈哈
但係支洋燭好似HEA 左O的~

Chris Cheung 說...

心太軟好多餐廳都有,我都覺得個類似火焰雪山的焗蛋白伴雪芭吸引D。呢輪你Update得密番喎。

selenity 說...

牡丹蝦刺身好yummy呀

Chris Cheung 說...

唉,比人講中,blog數...一直都在!

Chris Cheung 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Helloconnie 說...

我鍾意食鵝肝牡丹蝦沙律~ 不過估唔到佢咁貴喎! CHESA我好鍾意食,兩個人食少D款LOR!!

KiKi 說...

鵝肝my favourite......how much per person?

KiKi 說...

靜靜雞=when ar?

Related Posts with Thumbnails