2007年7月22日

志雲飯局 - 袁詠儀

病了的高貓,整個週末就只好乖乖的在家休養,做個好女兒~

 

無所事事,看了志雲飯局 - 袁詠儀篇。

很佩服袁詠儀大膽承認當年曾搭上有婦之夫,原因是貪慕虛榮!坦白得可愛...

 

又坦承跟張志霖初時是各有伴侶(即是橫刀奪許秋怡之愛了)...

其實這種事並不罕見,只是很少人會坦蕩蕩的去承認吧......

事先聲明,高貓沒有鼓勵別人去做第三者的意思,我依然支持一夫一妻制...只是覺得,要是雙方沒有問題,第三者又怎可介入? 熱戀中的情侶,難道眼中還容得下別人? (花心蘿蔔另計)

 

袁詠儀已為人母,經歷過事業低潮及挫折...成長了的她,少了霸氣,少了菱角,可以如此直率的說出過錯,這份勇氣實在可加。

無論如何,很喜歡她那率性的態度。

 

Part 1



Part 2



Part 3



Part 4



Part 5



8 則留言:

ka ki 說...

我也有看這一集. 不得不佩服她的勇氣, 看完這訪問令我更欣賞她的「真」. p.s. 病了要好好休息. 早日康復

高貓 說...

Katie:對呀,我是很喜歡她的不造作...至少我不覺得是造作~ 多謝你,我也希望快些康復呢~

傻羊 說...

響娛樂圈之中都冇乜邊個可以好似佢咁坦白,因為個個都驚太過真會俾公司雪,又或者會得罪其他人。 不過袁詠儀而家都冇咩好驚……

ka ki 說...

高貓, 今日好啲未呢?

高貓 說...

Katie:有心了~ 我的感冒好了七成,但另一樣令我更懊惱的是皮膚呀!最近面上長了很多粒粒,已看了醫生一星期也沒什麼成效,明天覆診看看醫生會否轉藥吧...唉

高貓 說...

傻羊:我都好有同感,一黎佢個性格係咁,二黎係佢都真係無咩好驚,而且退一步都仲可以做張太。

ka ki 說...

因為敏感嗎?

高貓 說...

Katie:我諗應該唔係...醫生話係夜訓喎~ 但我一向都夜訓架嘛... 而家食緊抗生素,昨晚開始12點落床,今日覆診醫生話好咗好多!(但我就覺得只係好咗少少...) 希望咁樣會快d好啦~ 多謝你關心呀~

Related Posts with Thumbnails