2008年8月7日

海鮮站

你是第
位瀏覽本文章的友達



早前公司無端發放了每人$300的金額供我們去做些team outing的活動,於是我們的小隊決定去吃個痛快!

這間位於尖東的海鮮站以價廉物美聞名,雖在港晶中心內但頗偏僻難找。除此之外,店面小小,座位非常狹窄,安排四人檯供我們六個人!可憐我的同僚大都是身材健碩的男子,看他們坐著動彈不得很惹笑!


先來個翡翠螺,$48有六隻,很抵吃!味道亦夠鮮,我們立刻encore多一客。
同僚一見我拿相機立即取去一隻螺不讓我拍,好可惡!


生蠔,用的是小隻爽口的蠔,我覺得還不錯,但有人覺得一般。


是日只有加拿大蟹及麵包蟹,就兩樣都試試。
這個是加拿大蟹,毛茸茸的。


很多膏...眾人怕高膽固醇,就只有我在吃。味道甘甘的質地較稀,一般啦~


麵包蟹。留意到背景中三個人身貼著身嗎?


亦是很多膏,相比起加拿大蟹,個人比較喜歡麵包蟹的膏,鹹鹹的質地creamy很不錯,我吃了很多哦~



龍蝦兩吃,其中一吃是龍蝦沙律。這個沙律得到眾人高度讚賞,一下子吃清光!
大大份的沙律用上大量新鮮水果,淋上鮮甜的芒果汁真的很好,那個芒果汁跟許留山的皇牌產品「芒果撈嘢」一樣。


第二吃是芝士龍蝦伊麵,又是一大碟,真的吃到撐!


芝士焗扇貝,芝士味不會過濃,不錯~


除了海鮮,這裡還有賣湯水,我點了響螺湯。材料很足不過螺味被其他藥材味蓋過了....


同僚點了龍蝦湯說很好喝,老闆娘後來捎來了白酒加點進湯,令湯更濃郁。
她更送了蒜蓉包給我們,香脆好吃!


豆豉蒸蟶子皇,長長的很新鮮爽口。


買單約二千。
要是不介意裝潢及座位狹窄的話,這裡很不錯,價錢便宜食物新鮮,值得光顧。


海鮮站
地址:尖東港晶中心地下41號舖
電話:2155 1113




瀏覽時間:

free hit counter

23 則留言:

Mei Yee 說...

我好想試個沙律呀!

STANLEY 說...

D海鮮好好味呀...我流晒口水 ....
一定要去試....

Zzzz 說...

好正喔.. 但我係唔食得海鮮架... help..
引'si' 羊咩喇

SkyBlue 說...

wa..我要去..
除加拿大蟹呀 all係我最愛呀...
返hk一定要去"也"呀

SkyBlue 說...

my msn is ivyon99@yahoo.com.hk @我吧 等ing you hehe

Zzzz 說...

dear... u didn't reply my message ar..

Zzzz 說...

算您喇 .. 係好sensitive 嗰隻添呀

Chris Cheung 說...

呢度價錢真係唔貴喎,我最想試龍蝦沙律,呢個唔覺其他餐廳有!

icy 說...

隻蟹好大呢~~
真係十足十巨蟹呢 kaka

Mimy 說...

樣樣都好似好好味甘...真係要多D人去先可以試多D野食窩

selenity 說...

真係好,位位300。不過睇到都好full呀

小雲 說...

我今日先剛剛經過這店, 八封走近望下, 店子真的好細呢... 而且我又唔識食那些外星生物(蟹類), 所以興趣不大.

Lian 說...

呢間好好食.睇到又想食啦

mayda 說...

WA 你公司好正呀!!!!

From 說...

男同事真係幾大隻喎~~
咁肥膩0岩晒我...搵晚去試一試.

leung 說...

the crab looks really good~~

Janice 說...

生蠔係我既至愛....
睇完你O的相好想即刻去食啊~~~~~~

傻羊 說...

好少女仔肯食蟹膏,又話怕膽固醇又乜又物,我對你萬分佩服!

Elaine 說...

嘩!啲蟹膏好正呀!我食蟹多數都係食蟹蓋,貪佢多膏嘛!
麵包蟹好得意呀!

Helloconnie 說...

LEE 間我好啱喎~ 我最鍾意食龍蝦同蟹呀!!!

TTB 說...

我都想試呢間ga, HK side 好似都有branch bor !

Chris Cheung 說...

好少見你幾日冇update同未回覆喎,一切安好嗎?

ka ki 說...

之前都聽講個龍蝦湯好正!!

Related Posts with Thumbnails