2008年8月19日

竹八

你是第
位瀏覽本文章的友達



早前友達們紛紛升職,我這個漁人得利,賺到了免費餐。
友達知道我愛日本菜,特地選了竹八
奧運開幕式當日,這間餐廳沒有電視,空無一人!包場的感覺好奇怪呢....


前菜有兩款,一個是涼拌沖繩苦瓜,好好吃,沒有苦澀味,只有甘甜。


另一個是鰻魚蛋卷,亦不錯。


是日推介的刺身,有深海池魚及油甘魚。味道不錯但索價較高,印象中這樣一碟四件要$180!


雜錦壽司,好吃哦~


文化牛舌燒,超好吃!牛舌很軟腍,味道很香,外皮抹了牛油及麵包糠去焗,讚!


清酒煮蜆,大大隻蜆都不錯的。


豆腐鍋,就是很清的豆腐喇....


鹽燒油甘魚頭,我喜愛吃油甘魚,貪其油香豐腴,伴碟的燒蕃薯同樣是我的喜愛食物之一。


蜜柑啫喱作甜品,很飽但仍要吃!


飯後在時代廣場大電視下與其他人一同看開幕式,一直站著直到最後一棒李寧出場,
很好看呢~ (okok...我知道現在才談開幕式是有點過時了...現在的話題該是劉翔退出比賽吧!唉真的好可惜...)

之後會合美女J到「更上一層樓」去看奧運開幕式重播。

在此謝謝友達Y的請客!



竹八
地址:銅鑼灣恩平道40-42號亨利中心2樓
電話:2895 4178


瀏覽時間:

free hit counter

13 則留言:

Alex 說...

你的網誌終於更新了~~ 看到我 好想...回香港吃日本料理 很久 很久 沒有吃過很好吃的日本料理了 明年我可能會去日本和台灣吧

Helloconnie 說...

這間有好多款食物喎~ 我想問係咪間間d 魚頭都係燒到咁燶架, 因為個日去南蠻亭食, 燒得勁燶喎!

Zzzz 說...

啲sushi 幾新鮮喎.. 鰻魚蛋卷一定好好味..
無食uni 嘅?!?! i like 蜜柑啫喱ar ... seems '滑do do' 咁

STANLEY 說...

唔好講笑, 一定要試

SkyBlue 說...

d野好細碟咁.
幾時到你升職呢?友達

Mimy 說...

好似都幾好甘窩...我最想試文化牛舌燒唶

Chris Cheung 說...

文化牛舌燒好似幾特別,會唔會好油呢?我一路都冇留意Henry House有餐廳,等我下次飲野前黎食飯先。

Alex 說...

呵呵 你好似好嬲 唔好嬲啦 我年年都有叫你黎澳洲啦 你又唔黎 >< 去日本同台灣 只是在計劃中...下年 你可以同我地一齊去台灣呀~ 我今年都未返HK 年底或年頭一定要返下hk 不過未決定幾時

mayda 說...

包場?? 幾多人呀?

leung 說...

really good, i love japanese food too

KiKi 說...

japanese food is my favourite~~~

Paul 說...

在o甘多款日本食物當中,我最鍾意魚生、酒煮蜆同埋牛舌..

傻羊 說...

嗯,這家餐廳的質素頗高,有空會一試!多謝推介!

Related Posts with Thumbnails