2008年8月7日

Cafe O

你是第
位瀏覽本文章的友達


之前說過,旅行後的日子進行了短時間的budget dinner,所謂的budget dinner是限制晚餐不可超過$50。要吃得飽又不吃快餐的話,真的好難,Cafe O是其中一個選擇。



這裡還提供WiFi無線上網呢~


我的pasta pesto,材料有車厘茄、pesto、烤雞、煙肉、羊乳酪及basil。
是一早煮好的,客人點才翻熱。味道頗淡我不大欣賞,但一大碟才$48。


友達的salami pizza,材料有沙樂美香腸片、red onion jam、tomato puree及mozzarella cheese。基本上一個人點個square細size($58)已很足夠,但他大哥卻點了個半米長的中size($120),份量大得好嚇人!


見鄰座兩位外國食客的pizza好像很不錯,我便提議交換一點,這裡約是三份一個中size吧,pesto pizza的材料簡單,pesto、parmesan cheese、tomato puree及mozzarella,適合素食者。


除了預設款式、還可自訂pizza饀料,細size的話每款饀料$12-$16。
這裡還有dinner set($108)包湯/沙律連主菜及一杯house wine 。

餐牌有v字的代表適合素食者,比起一般cafe細心呢。

港島區有三間分店,提供外賣及到會服務。



Cafe O
地址:灣仔盧押道18號海德中心
電話:3543 0224


瀏覽時間:

free hit counter

13 則留言:

Camille H. 說...

好似唔錯啊

winze 說...

好介紹噃 ~ ~

selenity 說...

可以去一試。hea住上網食都幾好

winze 說...

....

傻羊 說...

完全係外國人既份量!都算幾抵食喎!

SkyBlue 說...

仲有一個極佳選擇....回家吃 haha
俾你一提..我好擔心去japan呀
我個plan係反hk 順道去東京 因ticket唔洗另加$可以去埋東京 or 台北 book hotel就ok 所以想去3日
第一日 中午3PM到東京..估計非常攰 就係新宿酒店附近行下 and dinner
第2日 FULL DAY DISNEYLAND (返HK唔洗再去 hehe)
第3日 竹地..聽fd講要4am起身出發 打的去3000yen左右 (yes or no??) then 下午去涉谷呀 果d地方小shopping 食野

e個plan 好唔好呀? 俾d意見呀 不過我d fd and家人say 3days唔夠 不過時間有限,,..最多4日 因d hotel好鬼貴
我budget $15000hk 3日

貓の仙 說...

美食大賽, 西式甜品組正式開始啦..........快D黎幫手投票啦.. http://hk.myblog.yahoo.com/layhoma/article?mid=8430

Jo 說...

嘩..個pizza真係好吸引

SkyBlue 說...

咩呀!! 第2日full day
第3日都full day呀
第4日先走呀 足2日半ka hehe
不過你地咁講..想加多日law
即5日4夜
咁last full day有咩好提意呀///
hello kitty land遠唔遠呀 唔g入場貴唔貴呢 果度附近有咩行呢?

Chris Cheung 說...

個pizza睇上去好好味咁!我見中環 Dragon-i附近都有間,環境都唔錯以為唔平,原來都算抵食喎。係唔係要等貓父母番黎先可以停呢個budget dinner呀?

SkyBlue 說...

WAKAKAK 由e度開始
表參道等食野shopping,六本木睇夜景,有時間可以去埋吉祥寺同自由之丘,附近有宮崎駿的三鷹之森博物館可以去呀,小朋友應該都會鍾意。築地行過汐留去電視台玩,有埋麵包超人的麵包店。
已經唔知你up咩 haha
不過電視台 好似好好玩咁 請問真係有咩玩呢
唉 我等我fd俾本東京天書我 等到頸都長
anyways ths

Mimy 說...

又幾好窩...一D都唔貴

小雲 說...

貓妹你煮飯好叻架, 何不自己煮呢?

Related Posts with Thumbnails