2008年8月13日

Sukho







你是第
位瀏覽本文章的友達


 


最近的我真的好忙碌,整天都出街玩樂,部落格跟日文功課都置之不理,是時候要減少娛樂。


上星期去了灣仔,同房選了這間泰國餐廳。平日的晚上只有幾桌客人,很清靜。



 


裝潢富有泰國色彩。



餐具是斜放的。



餐前小食是炸蝦片,有芝麻的那個不好吃,雖有香濃芝麻味但不脆有點油溢味。



青木瓜沙律,餐牌上沒有辣椒圖案,理應是沒辣味,但其實亦有點辣!



 


小食拼盤,五款小食五款醬汁,擺放美觀,味道一般。



蒜蓉炒通菜,唔...為什麼又是辣的呢? 微微一點那種。



 


豬頸肉炒金邊粉,餐牌上有三隻辣椒!要求不辣的但仍是有辣味!



可憐同行的另一友達完全吃不到辣,而最慘的是這裡不提供免費水!


服務態度很好,侍應跟部長經常走來詢問辣度及味道是否合適。據說大廚是正宗泰國人,下辣椒頗重手,嗜辣的朋友定必喜歡。


買單四百多。


 


Sukho


地址:灣仔港灣道30號新鴻基中心2樓


電話:2598 7222

瀏覽時間:

free hit counter

10 則留言:

Zzzz 說...

我就幾食到辣... 呢間個樣幾靚...
啱晒靜靜哋 chat chat
豬頸肉炒金邊粉 and 菜菜都ok kam wor

SkyBlue 說...

你咁食法..又唔見你肥owow...吹你唔脹 我好妒忌呀

From 說...

貓姐, 唔見幾日以為你去左旅行添
賣相好靚仔...唔係太辣都0岩我呀.

selenity 說...

只睇都覺得好食,擺得咁靚

小雲 說...

你要快d做功課呀!

Catherine 說...

呢到日日都有飯開..haha

Mimy 說...

唔食得辣真係冇乜野好食窩...

ka ki 說...

環境ok喎, 可惜我唔食泰國嘢....

傻羊 說...

每道菜都係咁落辣椒,根本食唔出真正既味道,似乎唔係咁抵食!

Chris Cheung 說...

如果唔食得辣對住樣樣野咁辣都幾慘喎。

Related Posts with Thumbnails