2007年11月22日

倒數2日~

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


歐洲之旅,兩日後出發!好興奮呀~~~~


這次跟旅行團去意大利、瑞士及法國,再stay behind去英國共11日,期待呢!


 


當地天氣寒冷,我這怕冷貓一定要做足寒禦措施!


底下那個透明袋,是Heat Tech Moist保暧內衣的包裝,跟冷帽同樣購自Uniqlo。




那個保暧內衣是新產品,功能真的誇啦啦,包裝上說衣料會將身體蒸發的水份吸收再轉化成熱能,以達至保暖功效!很神哦~



還買了保暧長褲(legging的一種,俗稱虧佬褲)。


同系列的其他貨品可瀏覽其官網:


http://store.uniqlo.com/jp/store/feature/heattech/index.jsp


 


除了衣物,當然少不了暧貼啦。


 


 


近日歐羅及英磅持續高企,我等呀等,越等越升,最終今天才兌換!!好心痛呀....


本想看看那些LV,Miu Miu,但看來都不用考慮買了...


 


 


瀏覽時間:

35 則留言:

小雲 說...

一路平安. 旅途愉快!

小雲 說...

你又食好野,妒忌 ........點解你一D都唔肥架?

傻羊 說...

咁開心!今次同邊個去?
瑞士同法國都好靚,記得影多d相!
玩得開心d啦!

ka ki 說...

喂喂, 去到記得食多啲, 買多啲! 如果見倒啲靚仔記得影埋相返嚟同我地分享吓!

leung 說...

i wish i can visit there one day! hope you have wonderful trip!

Anonymous 說...

我下個月去英国一人旅都驚左D歐羅及英磅.......... セ都貴!!但為左去一次Leeds & New Castle,無得諗啦。 諗起要帯0甘多保暧衣服就煩........今晩去UNIQLO睇下先!! nice trip啦高猫☆

TTB 說...

旅途期間唔好冷病呀! otherwise spoil the trip ga ...
你會唔會 (law) d free maps 留番下次自由行用呀!
雖然Euro 升 .... 但係唔係仍然平過HK好多呢? If yes, 唔買會後悔wor ....

Lian 說...

高貓可吾可以幫我睇下LV有無neverfull袋賣呀, 好想買.HK又買吾到

SkyBlue 說...

可唔可以tell me 件虧佬衫褲係where buy呀?
around how much?? ths

SkyBlue 說...

非常感激

Anonymous 說...

22号晩去、去10日。去到NewCastle一定超cold啦、 帯0甘多clothes去、行李実好重(涙)

Anonymous 說...

你去法國会無火車座woo~ D人仲"ba"緊工。 唔知其他交通又点呢?

knotters yoyoma 說...

wish u a happy trip though exchange rate raising, still buy sth u like there ah as some are exclusive items in europe ah

Lian 說...

未返貨呀..連waiting list都full啦

Dan 說...

好介紹喎!
件野得唔得先? 大約幾錢 (一件)
因為我超怕凍的, 愛靚又要命

nick 說...

影多D相呀!玩得開心D啦!

Lian 說...

高貓如果你行開.見到有.,,.而又仲有quota幫我買個呀

Anonymous 說...

我係座BA呀, 一見行李都夠啦, 仲有hand carry呢....... 咩咁重野穿州過省,其實都幾煩.......咁你enjoy喇高貓~ 如果ok既話, 幫我問下由london去manchaster搭長途巴士要幾磅丫~ (好大膽叫高貓做野, 哈哈)

Lian 說...

thx高貓^^你真係好人 ...我留一留我tel比你呀..(如果你咁幸運買到,可以call我嗎)(my mobile:9728 0835)
我十二月頭都會去日本...如果你有野要買都可以講聲呀
YEN宜家都對7點幾呀...升左好多...心痛死呀 ..希望遲d跌返d啦

Catherine 說...

記得去London睇Musical ah!! 有間小白屋有當日特價飛賣ga, 但唔係每出都有lor...

wing hong 說...

哎呀...出左發啦 今日....good luck ^^

HOEVA 說...

你又好啦有得去旅行(哭)

Lian 說...

我12月9-18去呀

高貓 說...

松山:
問咗,朋友話至少$20 pound,詳情可睇:
http://www.nationalexpress.com/
坐火車就要$58 pound。

JOJO 說...

stay London 的話咪去burberry,burberry廠應該所有貨品都有折,可能仲有半價的。
去到意大利有時間的話,見到的話,幫我買一樣東西...............我要我要我要一罐咖啡粉 @O@

ka ki 說...

我諗你應該就上機, 期待你啲靚仔相! 玩得開心啲!!!

Anonymous 說...

高貓~真係感激你了, 我愛死你喔~!!! 20磅可以接受喔~!!!感覺好像得救了 (¯▽¯;) 等你返黎寫blog呀~☆

006 說...

真羨慕...........=.=

UM83 說...

真係替你開心, 一路順風呀!

hahaha 說...

看到妳旅遊書的主題...
看來一場"血拼"... 是在所難免的了

Dan 說...

咁平????
我係千色店買都要$2XX....
等你返黎時話畀我地聽件野得唔得呀~~

Catherine 說...

Les Miserable同Chicago我都睇過.....Chicago好似笑片咁....不過最好睇係Mama mia...不過一定冇特價, 佢d飛超好賣!!!係最好睇既Musical.

Croco 說...

Oh. thanks for your info....我年尾去北歐, 等我都去uniqlo 望下先...

006 說...

又去旅行............

momoalice 說...

oh....wish u have a happy trip ar..do more shopping..heeee

Related Posts with Thumbnails