2007年11月20日

千秋樂

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


不知怎的,總會巧合地一連幾天都吃同類型餐廳,這次是日本菜(高貓其實蠻喜歡日本菜,所以亦較常吃)。


 


前一天才吃過和牛餐,又吃日本菜。


這間千秋樂早兩年由奧海城搬到銅鑼灣,算是擴充業務吧!


 


明太子雞翼,我覺得還好,友達L則說怪怪的,可能是因為明太子不夠爽?



 


泡菜餃子,賣相好有街頭風味,餡料其實就是用泡菜代替平日餃子內的白菜去做,味道一般。



 


辣味吞拿魚壽司,還可以~



 


燒鯖魚,我倆均喜歡吃魚,所以吃個清光。


味道尚算不俗,但嚴格來說不算出色。



 


花鮫什錦烏冬鍋,整個鍋其實只有2塊花膠,其他的沒啥特別。



 


買單$240,以這價錢來說,食物算是不錯,當然相比起一門(參考舊文)則遜色一點。


 


 


千秋樂


地址:銅鑼灣軒尼詩道502號黃金廣場六樓


電話:2271 4321


 


瀏覽時間:

17 則留言:

SkyBlue 說...

好似好好味..HAHA..咁岩又肚餓 HEHE

小雲 說...

點解你成日都食咁多好o野架?

Anonymous 說...

松山都係食飯盒多...........同高猫係両個世界.........(涙)

Lian 說...

明太子係咩味架?我今大個女都未食過

Anonymous 說...

今日最後食両送飯盒jaa.........(汗) sunday 我通常食dinner架jaa.......

HOEVA 說...

明太子雞翼我最鍾意食雞翼....
咁鍾意食魚唔怪之得叫高貓啦
你又好啦我平時係公c食飯盒咋(痛哭)

ka ki 說...

今朝睇完你篇Ritz-Carlton, 今日去中環都有諗過去食, 但後來pasta"引"發寫作, 所以都係去返文華.

nick 說...

跟住,又去邊呀?

傻羊 說...

為食貓,成日有咁多窿路食咁多好野,係你自己周圍搵食,定係有人帶你去架?

wing hong 說...

哇 好開心, 成日都去食好野.....我放工都....close 晒了 嗚~~~

Greentea00 說...

looks good wor..never know this place..thanks for sharing..maybe i'll try sometimes..

偉淇 說...

果樣真係好吸引 .....又要做多幾次運動喇

Anonymous 說...

進入左休魚期、我無去玩naa~★ sat nite 只係stay at home.

Anonymous 說...

松山係非常吸收型黎架, 所以要好節制. 加上做幾個月都飲佐好多啤酒, 成個啤酒肚跑出來了. 所以決定進入休魚期, 唔飲啤酒, 唔食無謂既餐數☆ 希望下個月情況會好轉啦...........(汗)好彩我唔為食唶.

UM83 說...

你個blog 有好多野食介紹,,,, 好正呀,,, 又有餐廳名 + 地址, 又有price. 冇得頂!

Anonymous 說...

一個人踢波好難架~ 我中學果7年, 60%時間都係做運動. 踢波, 打藍球, 乒乓波, 賽車. 由內到外都操到好fit~!!! 入佐Uni就死喇, 成日對住internet, 完全無sport..... 估唔到而家仲有埋啤酒肚.....唉......再唔減想有gf 都難!!!

Anonymous 說...

松山唔like打機.......細個玩太多了!!! 唔知松山会唔会有愛馬士呢?(笑)

Related Posts with Thumbnails