2007年11月7日

生日飯第一擊:海天亞洲漁港

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


萬歲!早前consult了中醫,無須再戒口了! 那麼月底的歐洲之旅便可以盡情吃了~


解禁後第一天就有我愛吃的大閘蟹喇~


 


這個是八人大閘蟹套餐。算是友達A跟我預早慶生的一頓飯。


 


先來個蟹黃翅,很後悔下了紅醋,因為我只吃到碗仔翅加醋的味道,完全吃不出原本有否蟹黃香....


至於那個翅群也不欺場,有幾塊翅,算不錯。



 


蒜子雲耳蒸龍躉,不俗。



 


黃金蝦,排列有心思,但很少黃金(蛋黃)而且蝦也好小隻呀,至於味道是還可以的。



 


蟹粉豆苗,唔...豆苗很嫩。



 


南乳燒雞,這個好吃!



 


大閘蟹是4.5兩,於我這蟹癡而言是太小了點,就當是用來刺激味蕾,準備接下來的大蟹吧!


蟹也蠻新鮮的。



 


蟹粉小籠包,沒有說不好吃的理由呢~



 


吃不下糯米飯,試了一口挺硬的,翻蒸後就剛好。



謝謝A連貓妹也請了。


 


 


海天亞洲漁港


地址:旺角彌敦道610號荷李活商場3樓
電話: 2783 8400


 


 


                                                                                      瀏覽時間:

13 則留言:

nick 說...

嘩!很豐富的呢!羨慕!

wing hong 說...

歐洲之旅~~哇~~~正呀~~~去幾多日呀?
做乜一解禁後...就食d 咁行的東西...啊....
個蟹黃翅 夠唔夠料? 好似冇乜翅??

nick 說...

去歐洲的嗎?又要羨慕多一次了!

TTB 說...

你自己去歐洲 or 跟團呀! 羨慕! 我老公(law) 唔到長假....唔知幾時先有得去!

Lian 說...

歐洲@@我都好想去呀..但請唔到咁多日假呢

Dan 說...

嘩...唔知以為你去飲呀 = =

ka ki 說...

去歐洲記得帶備足夠彈藥! 你會去邊啲國家呀?

KiKi 說...

我都想去歐洲~~~

wing hong 說...

幾時出發呀?

Dan 說...

真係麻...拿, 連最後糯米飯都有埋...
最後上埋生果或紅豆沙FIT晒~~~
另直正食翅係唔駛加醋架,
個D所謂加醋吊味, 其實係CHEAP既翅/粉絲,
用醋味遮 '聲' 味,
去歐洲喎~~~ 好勁呀 XD
我都唔得了, 要我困係飛機咁耐我一定會甸呀 ><

ka ki 說...

唔駛擔心, 反正過得去唱幾多都實唔夠!

KiKi 說...

我會好掛你架~

Anonymous 說...

我12月去英国還島遊10日、 都好worry個exchange rate会好高(倒下) 小籠包~正arr~好想食(´З`)チェッ

Related Posts with Thumbnails