2008年12月18日

寓工於樂

你是第
位瀏覽本文章的友達



十一月尾時幸運地獲派往澳洲,陪同客戶參加公司一年一度的亞洲區會議。
全亞洲區連同嘉賓約一百人齊集於澳洲的渡假勝地Hamilton Island。

到這小島必要轉內陸機,此地每天都陽光絢麗,天氣維持在二十多度。
圖中的旗幟攝於機場。


大伙下榻的酒店。


我的個人房間!


寬敞的露台對著無敵海景,每天醒來看一看可增精神百倍。


藍天白雲配風帆,如此景緻,怎不教人心曠神怡?


就在我在露台休息時,有兩位訪客到來。島上的鸚鵡是野生的,常見如香港的麻雀。


在島上駕著buggy四處逛很方便哦~


碼頭一帶有多間餐廳及商店,當然少不了pub!


從高處望,可遠眺鄰近島嶼。此等風景,光是無聊逛逛已叫人興奮。


回到酒店,客戶(本身是澳洲籍人士)推介我喝VB,即是Victoria Bitter,顧名思義是苦的喇,的而且確有些人覺得它苦不好喝,但不特別喜愛啤酒的我覺得還好耶~


行程的其中一天,我的貴賓選了打高爾夫球,不愔高球的高貓亦唯有相陪。
高爾夫球位於鄰近小島,需約30分鐘的機程。

部份人乘坐直昇機前往。


我跟其他地區的人則被安排乘坐sea plane。


一機可載十多人。


沿途景色優美,一直以為這sea plane會於水上降落,誰知是在陸地,害我白高興。


十八個洞的球場,我玩到第十四個洞就放棄了!技術實在太差,要好好學習才行呢~


簡單來說,今次行程基本上大部份時間都是去玩樂的喇!






瀏覽時間:

12 則留言:

家家爸 說...

那是過人...而不是個人吧

Chris Cheung 說...

哈,你唔講係工作真係當你去左玩呀!對住藍天白雲配風帆—真係好寫意!

傻羊 說...

公司真的對你不薄!小弟的公司不停地節流,相信出埠的機會大大減少!

Mimy 說...

好靚呀~ 搞到我都鬼甘想去AU忝~

小雲 說...

你的公幹挺休閒的說...

selenity 說...

出國做野,要幾早起身,做幾多野都好,都特別開心

SkyBlue 說...

好醒神呀!!
以下圖 可以sleep6個人 hahahahahah

Helloconnie 說...

其實我一向都幾抗拒去au旅行,因為驚好悶冇野好玩冇野好食!! 不過睇完你d相,天色好靚,環璄好好,好吸引呀!

leung 說...

what a nice business trip!

Dan 說...

好正呀, 不過我好怕坐長途機
我諗我都唔會去咁遠......

Elaine 說...

一個人住咁大間房超正喎! 澳洲呢個時候嘅天氣實在好靚, 睇相都覺得好舒服, 去多幾個咁嘅 business trip 就算辛苦都無所謂啊!

From 說...

咁強調係"個人房間"
高爾夫球你都識....勁喎~

Related Posts with Thumbnails