2008年12月4日

湖舟

你是第
位瀏覽本文章的友達



十一月的慶生飯,友達選的是日本菜。
又是空無一人,怎麼每次跟這位友達到日本餐廳,其時必會冷清清的呢? 實在是冷清得嚇人。
用手機在openrice裡查了一下有什麼好吃,有人說這裡不準拍照,害我還好擔心。幸好最後當然是順利拍到照喇~ 服務還不錯哦。


銀鱈魚刺身,號稱全港首家提供的店。
初入口感覺一般,但越吃越好吃,真的要細嚼。


雜錦壽司,全都好好吃,尤其是那片拖羅,完全是肥美無筋的哦~


附送味噌湯﹐蠻好喝的。


蟹肉Croquette,份量就是一個蟹蓋那麼小。


滑嘟嘟的cream及蟹肉。


冷蕎麥麵,出奇地彈牙!個人喜歡,好吃。


謝謝友達的款待!


湖舟
地址:銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心10樓
電話:3580 8928



瀏覽時間:

9 則留言:

Helloconnie 說...

lee 間我食過呀~~ 真係唔錯,好似推介係海膽蟹膏飯呀!

selenity 說...

我有時都唔明點解唔畀人影相,影相都係promote佢地ja,怕咩bor

Chris Cheung 說...

睇上去都覺得幾好食喎,見到openrice都有人講唔比影相,因為你靚女所以佢地冇出聲姐。

Chris Cheung 說...

蜜糖食晒未呢?下星期有空食個飯嗎?

家家爸 說...

一分錢一分貨啦

From 說...

感冒未清就唔好食生冷野同煎炸野...忍下口~唔係有排都唔好, 知嗎?

Dan 說...

有時我都幾唔鍾意睇你個BLOG....
因為實在太多'好野'既野食喇!!!!!!!!
對於我里個減緊肥既人黎講, 簡直一大地獄!
睇完就好肚餓...好想食 = =
曾幾何時, 我都係食極 一條柴, 而家恩賜無左, 少食為妙!

Mimy 說...

好似好正窩~ 好想食呀

Chris Cheung 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Related Posts with Thumbnails