2007年10月31日

越大鑊越快樂

越大鑊越快樂,是黃子華於12月的棟篤笑主題呀!


11月1 日正式開賣!



從沒現場看過棟篤笑(不要笑我哦~)今次一定不能錯過!


我要看我要看我要看我要看我要看我要看我要看我要看我要看!


有沒有人想看呀? 其實不是看concert,是不是可以選$280甚至$220的門票呢?

15 則留言:

ka ki 說...

我胏過幾次喇, 超好笑, 好鬼緟意佢嘅表達方法.

如果坐前啲可以睇清楚啲佢嘅瞼部表情會仲正!

TTB 說...

我都睇過幾次 ...不過even 買最貴都唔夠人快, 都買得唔前呢, 但係我都會買最貴個隻lor ... 因為close D,唔似搭(木台) lor!

Lian 說...

(Empty)

TTB 說...

如果有人幫我買飛就會睇.......

Anonymous 說...

我又要睇得唔得~?(*´▽`*)ノ

HOEVA 說...

其實....我......都.....未......看.....過.....現場棟篤笑嫁

JOJO 說...

係咪真係好睇架,我要笑到勁過下面個 BB~~~~~



傻羊 說...

我會同朋友去睇,不過會買$220飛,因為又唔係想睇靚仔,坐後少少氣氛都應該一樣咁好!
要早d買飛,如果唔係實會賣清!

leung 說...

i want to see too!

Sulley 說...

佢之前的楝篤笑都有睇曬, 今次也不能錯過.... 可以的話, 當然是坐得前一點比較好...

ka ki 說...

今日賣喎, 你買咗未呢?

積積 說...

我都買咗啦 到時見大家啦 !!!

Catherine 說...

好like黃子華, 我都要睇....其實我覺得佢好靚仔ga , 唔好 我..

Catherine 說...

haha...多得你提醒我...啱啱online買咗...不過慢咗1步第ニ行變第三行...row E ah

wing hong 說...

今日開賣啦?
哎呀....要call 齊d friend啦~~~

Related Posts with Thumbnails