2007年10月6日

自家料理:白汁露筍雞絲寬條麵,蕃茄魚柳寬條麵,三文魚凍豆腐配そば

這是我近日做的料理,簡單易做。

白汁露筍雞絲寬條麵

 

材料如下,但最後沒有加蕃茄。

 

整個pasta的靈魂就是右手邊那罐金寶湯!

先將材料切絲,備用。

煲熱水下少許鹽及油,把寬條麵灼軟﹐撈起。

切絲材料略炒。

下金寶露筍湯及適量牛奶煮開。

放下炒好的材料便完成sauce。

 

賣相是差了點,但味道相當不錯。

當然喇,全靠金寶叔叔!

 

☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆

 

蕃茄魚柳寬條麵

先煎好魚柳,備用。

炒香蒜蓉,下蕃茄、蔬菜同炒。

放下茄膏及水、調味。

最後放入魚柳即成。

 

☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆

 

另一餐是用貓妹從日本箱根買回來的生蕎麥麵(圖右)做的,超方便。

煮好麵,用冷水「過冷河」。

三文魚用鹽水煮熟,壓碎。放在百福豆腐上,再下そば汁。

完成!

超好吃的蕎麥麵!

 

三文魚凍豆腐,そば

 

全都是近乎即食的菜式,沒辦法啦!放工後都快要餓死了還要煮晚餐,只有做這種的喇~

10 則留言:

MuiMuimui 說...

Barilla 既麵真係特別好食架﹗

JOJO 說...

終於等到你說自已煮的東西 = =

knotters yoyoma 說...

wa, the pasta looks really nice i dont think "賣相是差了點"

高貓 說...

MuiMuimui :其實我對pasta的牌子無咩研究,因平日都係貓媽煮的。 咁啱百佳的寬條麵就只有呢個牌子所以買佢,原來係好野~ 靜夜 :唔係呀,之前都講過一次煮蛋包飯。你睇下: http://hk.myblog.yahoo.com/lattesan1112/article?mid=1191&prev=1202&next=1179 右脾:嘻嘻,多謝哂你咁欣賞,可能係果幾條露筍呃咗你~

Lian 說...

高貓好叻呀..煮得有板有眼

傻羊 說...

幾時開返間餐廳?

ka ki 說...

你咁都叫賣相差, 我真係要post我煮嘅pasta俾你睇吓!

高貓 說...

Um..!!!Lian!! :多謝多謝~ 傻羊 :唔好講笑啦~ 我呢D三腳貓黎咋~ Katie :嘻我想睇喎,快D post黎睇下~

ka ki 說...

hahahaha, 我已經影咗相, 明天請留意! p.s. 最好有啲心理準備, 若看完後身體不適, 本人恕不負責!!

高貓 說...

Katie :好!拭目以待呀~

Related Posts with Thumbnails