2007年10月22日

日本からの物

早前多位友達不約而同到日本旅行,收穫如下:


 


嘩!是一大袋京都有名的yojiya哦~



 


看看有什麼:化妝袋,紙狀洗面梘,面油紙及一小瓶柚子味handcream ^o^



 


另外還有這些:


左邊的手信是yojiya的蘆薈味面油紙。其餘兩樣是託友達買的yojiya的絹布及香港沒賣的資生堂美白精華haku 2。


 


絹布可用來洗面及身,去角質及促進血液循環,而且不必使用肥皂!不要看它很粗糙似的,即使是敏感肌亦可用來洗面喔~


 


那個haku用了一星期,未見顯著美白效果(其實高貓本身也蠻白的),主要想用來淡斑及去印。論去印效果,似乎Sofina的美白精華較明顯。



 


貓妹從日本買來的夾,夾在劉海用風筒吹就可造出自然鬈曲效果,不錯的說。



 


同場加映最近入手,迎接鼠年的鼠頭平底鞋~ 可愛呢!


16 則留言:

ka ki 說...

你買咗marc jacobs對鞋呀? 我先前見倒覺得好得意, 但怕自己唔夠得意著唔倒.
p.s. 咁咪「貓」捉「老鼠」囉! <-- 超爛gag.

knotters yoyoma 說...

i think the flats are so lovely too

Lian 說...

yojiya 我未用過呀.ꅃ好吾好用架??如果OK我十二月都可能去日本就買來試試先

Meow 說...

個面油紙我都有買.....好似無乜特別....
我比較對個夾有興趣~~

Moteko 說...

個劉海夾好似幾唔錯喎

TTB 說...

上次去京都, 我老公話Yojiya 好出名, 我又唔係好識所以冇買到!
之前o係其他blogs見到上面款夾... 我都好想要呀!

NatalieChan 說...

對老鼠鞋好cute!

Meow 說...

夾一陣就得咁勁!!!
4百YEN得喎!

Anonymous 說...

I saw many people shopping in よーじや at JP. But the logo of よーじやis abit.........scary.......(*/∇\*)

Anonymous 說...

高貓さま、個logo舞妓黎架??唔怪之得唔岩我啦. 因為基本上係0的舞妓鐘意我嘛, 哈哈哈哈!!!! (倒下)

Anonymous 說...

無話可說呢~哈哈 得閒黎留下言啦新朋友仔~☆ おやすみ~♪

Meow 說...

sorry, 讓你擔心了
我舊男友無聊亂搜尋,
誤打誤撞畀佢搵到我個BLOG,
佢妒嫉心好重的, 不斷追踪我係其他BLOG友既留言,
達2個月之久 = = 我一直無畀佢知道,
我想有自己的私人空間,
所以立即刪BLOG去, 我暫時都會用里個名探你地的 ^^
而所有留言 我都會私人回應

Meow 說...

咁里個應該唔關佢事
因為佢單追踪男BLOG友
佢嫉妒心重呀, 佢重點追踪呀羊生

Bee 說...

我十月中去京都都有買... 原來關西機都有,因沒有計稅,在機場買會更便宜,而且多一款關西機場限定版呢...
京都好多後生女一袋二袋咁買... 都好出名啦,尤其她的吸油紙...

mayda 說...

對老鼠鞋應哂節啊, 不過好貴啊呢對老鼠!

阿豆 說...

鼠頭平底鞋你買左幾錢呀? 我都有,不過係黑漆皮囉

Related Posts with Thumbnails