2007年10月3日

東京和食

國慶假期的第二日,跟同房到銅鑼灣逛街,沒吃午餐索性來個early dinner。
6時多這個時間應該很多餐廳都會有位子,所以選了平日多數要訂檯的餐廳,日本Suntory集團在海外開設的第一間居酒屋 - 東京和食


 

先來個明太子玉子燒($38),蛋帶甜味,吃起來一層層的,味道是不錯,但比元氣一杯(

參考舊文)的稍遜。當然價錢亦有點分別,元氣一杯的同樣一客四件索價$60。

 

盬燒鯖魚,高貓喜愛之一。這裡的燒得很好,皮脆肉嫩,油香豐腴。

 

黑豚肉泡菜鍋。這個鍋的體積小得可憐,就是玩家家酒那種size,直徑比一隻太陽蛋大一點而已。豚肉就只有鍋上面那幾片,底下盡是泡菜。味道是可以,但沒什麼泡菜味。

 

這個釜飯差不多是每檯都點的,我們選的是親子口味。

上桌時侍應會放一個沙漏,待沙流到另一邊(約一分鐘)就可以揭蓋。

 

親子口味就是三文魚及三文魚子釜飯喇~ 哈,把一家大小通吃!有夠殘忍的。

味道一般,真不明白為何每檯都點。

 

買單二百多元,大概因為我們不是叫了太多食物吧!

東京和食有個每人$200的set,看起來不錯,下次要試試這個。

 

飯後逛屈臣氏想不到也有收獲。Boots將於下月徹出香港,所有貨品低至25折。

雖然可以選擇的不多,但我們還是買了這些:

 

同房說很久沒到阿貓地攤,想順道去探望朋友的貓咪「四喜」,於是我們便去尋找四喜。

 

花茶附送精美曲奇,是很可愛的小狗及小兔

 

等待領養的小貓。囧...相片都是「鬆郁矇」的。

懶洋洋的貓。



一臉威嚴的貓。

 

這就是四喜,原來中秋我見到的可憐貓就是四喜(

參考舊文)。平日最喜歡躲在冰箱底。



東京和食

地址:銅鑼灣時代廣場食通天13樓
電話:2506-1838

 

阿貓地攤

地址:銅鑼灣富明街寶明大廈3樓D-E室

電話:2710 9953

10 則留言:

ka ki 說...

25折?? 好抵喎! 但我覺得佢啲products麻麻地

Always be Positive 說...

75% off on Boots??????????????????? did the sales finish yet? Is it only available @ CWB Watsons only?

高貓 說...

Katie , Always be positive :我唔知減價做到幾時,應該仲有一段時間直至清哂貨為止。雖然係好抵但其實無咩選擇,間間屈臣氏賣的貨都唔同,而且大都好快會過期,除咗個美肌飲料。我地就買咗Boots skin firming beauty plan,No.7 rebalancing day gel,FCUK洗頭水同淋浴露 。

leung 說...

those two cats look like my cats!

Lian 說...

個玉子好令令呀

knotters yoyoma 說...

i love going 東京和食 too

高貓 說...

ViVi :哎呀左手邊果隻企得好優雅呀~ 我鍾意!>u< Um..!!!Lian!! :咁佢個樣係靚過元氣一杯果個呢~ 右脾:係呀? 我覺得佢個環境都幾cozy,食物都唔錯,但平時食飯時間都幾full好難有位。

傻羊 說...

係呀,我係岩岩grad,但係我以前讀大學時出去做過一年intern。 同埋,我唔係響ML做架....係另一間美資大行。 (私人)

傻羊 說...

你揀d地方都幾有taste喎!

高貓 說...

傻羊 :多謝讚賞,其實都係大路野~

Related Posts with Thumbnails