2009年2月3日

2009 新春家鄉遊 - 人物動物篇

你是第
位瀏覽本文章的友達


春節回鄉探親,是近年每年必做的事,因為嫲嫲外公外婆都年事己高,身體欠佳。
我們做子孫的實在要把握時間多多看他們,也讓他們看看我。
今年家族中多了三位小寶寶,正好成為了我的拍攝對象,練習用D90。


Hihi,還記得我QQ嗎?


QQ: 表姐你在做什麼?


堂甥女可欣現時四個月大,好重。


她愛笑


又易哭


表甥女兩個月大,還是一團麵粉, 可是她很乖巧不愛哭。


表姪女Jenny跟表甥女同年同月同日生,雖然她愛哭,可還是最得我愛錫。眼睛又圓又大像煞她爸爸!


她們在看些什麼呢?


用我的kit lens室內拍嬰兒難,拍動物亦不易,因不夠光而主體又愛晃。要不是貓咪走到窗邊有光線,就拍不到這些照片。
這隻貓咪是舅母娘家最近新養的,最愛吃我給牠的蝦頭,有人餵了一條蟹柳,牠邊咬邊玩隨著蟹柳彈跳,活潑非常。

靜若處子


動如脫兔。
室內很暗,這張相片失焦了。


躡手躡腳


抬頭凝望


住在二樓的金毛尋回犬仔仔,乖巧愛黏人。


不知是誰家的狗狗,有點髒...


圾垃堆中的流浪狗。




瀏覽時間:

12 則留言:

斷美 說...

wair wari\\ir

selenity 說...

佢兩個真係好好好得意呀,好想咬佢面面

Janice 說...

影小朋友同動物真係一大難事
表姪女Jenny眼睛水汪汪 可愛極了~

Dan 說...

我覺得團"麵粉"得意D者~~

Louis 說...

Hey~這頭小狗跟我家的有點像!

knotters yoyoma 說...


this one is nice ah

From 說...

貓姐, 星期六我地去"肥BLOG BLOG"家探BB....剛好12朝...有薑醋食~
不知你有冇興趣或有空閒時間呢?
現時有 FRANCES及囡囡, 膝田裕美, 露比與我.....仲有未約的.....

Helloconnie 說...

原來影bb好難架~佢地成日郁! 你影到個個都好靚呀! 特別鍾意你影cat呀!!

From 說...

大約4:30左右, 粉嶺會唔會太遠?
晏D都無問題~~
夜晚有興趣可以一齊食飯既, 唔得閒就下次先啦~

From 說...

BB最好玩都係依段時間, 識行要睇實佢....好傷神

Chris Cheung 說...

BB抱住都容易影D,到大左識行識走仲難影。

Chris Cheung 說...

哈哈,有晒籍口買Lens喎!

Related Posts with Thumbnails