2009年2月19日

夏麵館

你是第
位瀏覽本文章的友達


看了華爾基利暗殺行動(Valkyrie),說不上好看,說很不好看呢又不是。
我的焦點,並非聚在湯告魯斯的俊臉上,而是他右邊臉上的一顆似瘡非瘡的肉粒。
這算是百無聊賴不妨一看吧...不過友達就狂呻好悶(但是他選的喎)。

我常覺得圓方的餐廳選擇不多,價廉物美的都人龍超長,夏麵館就是其中的人龍店。這天時間尚早等候的人還不算多,終於有機會一試。

火紅的擔擔麵,其實只是微辣,麵是拉麵師傅在店內即拉的,並非買貨。


炸排骨剛上桌時,咬下鬆軟多汁,不過放涼了就不大好吃,所以要襯熱哦~


冷盤黑醋排骨,本來想點鎮江骨的,竟然沒有在賣!


蟹粉小籠包,蟹粉味道不太濃,皮薄但易破!


上湯雲吞,一般啦~ 不會不好吃就是了。


買單約二百元。

夏麵館
地址:九龍站圓方1樓1079-82號舖
電話:2196 8121






瀏覽時間:

12 則留言:

selenity 說...

我上次係elements都打算食,不過太長龍,所以上了戲院隔籬的日本茶,都ok好食呀

Ruby Leung 說...

呢間响elements嚟講真係算平, 但係我就鍾意食蔥油拌麵多d

小雲 說...

另一個平D的選擇係王家沙. 其實港鐵站底層有間老麥. 我都成日去element 睇戲. 如果不太夜, 寧願出番佐敦食.

Helloconnie 說...

LEE 間我都試過真係ma ma 地, elements 食店真係冇間係抵食又好味喎! 野姜算唔錯架!

ka ki 說...

elements無咩好食, 所以.... 我都未喺嗰度食過飯...

Elaine 說...

我去過 Elements 一次咋, 但個人覺得地點唔係太方便, 所以都無乜諗住再去。

Janice 說...

上星期到Elements 行完都唔知食乜好/_\" 最後試了野姜...價位合理 質素平平....但在Elements 來說是其中一間可以吃的了~

Chris Cheung 說...

我一次都未幫襯過Elements D食店。寧願出番去佐敦食,多D選擇嘛!

From 說...

食過一次, 不會再去~~一來要排隊 .....食物又唔見話特別好食

Shirley 說...

最怕係排隊

Brentski 說...

要排隊?? 最怕等...

SkyBlue 說...

肥肥肥

Related Posts with Thumbnails