2007年9月1日

索女~Leah Dizon

Leah Dizon,早年於美國任賽車女郎已在網上甚具人氣。高貓從前也在各大forum看過她的照片,真的很漂亮!

(這幅相有點像鍾嘉欣...右邊那位車女的妝容甚趕客

)

這位小美人五官標緻,身材火辣,簡直是天使面孔、魔鬼身材的尤物!難得的是,她從不吝嗇其姣好身段,你可以於網上輕易找到她的噴血寫真!

 

最近,沒有日本血統的混血兒卻在日本開展其歌手生涯,轉型為歌手後,Leah改走清純甜美路線,就跟當年徐若瑄到日本發展後改走清純路線同出一轍。

洋娃娃般的臉~

對於其歌藝,高貓心想不會好到哪裡,聽了幾首歌,發覺比想像中好,主要是歌曲本身的旋律輕快易記,唱功就一般啦...

比較喜歡的有「恋しよう♪」




另一單曲「L・O・V・E U」



「Softly」



9月12日小妮子就會於日本發行第一張個人大碟「Destiny Line」。

有興趣的可以瀏覽其官網:

http://www.leah-dizon.net/

7 則留言:

傻羊 說...

嘩!佢好激下喎!

ka ki 說...

真係幾索喎!

高貓 說...

傻羊:再激d都仲有,呢張已經係好moderate了~ Katie:我覺得佢好靚~

Anonymous 說...

真的不錯呀!!!

高貓 說...

溫詩愛貓:歡迎妳呀~ 呵呵~ 佢真係正架~ 得閒多d黎丫~ btw,我等緊你個交換小說12架!

Meow 說...

我覺得硬將佢個樣化個日本人妝好怪 佢個樣有D似我個妹 (當然係化妝後 )

高貓 說...

蛋泥屎:我覺得Leah化咗日本妝好似將佢本地化咗咁囉,但都仲係靚~ 細妹似佢咪好靚?

Related Posts with Thumbnails