2007年9月27日

阿貓地攤

農曆八月十五日,高貓的家人都離港快活去,剩下孤單一隻貓。

為了解悶,高貓決定找多幾隻貓陪伴,去了久違的阿貓地攤。

每次高貓要獨個吃飯,必會到此與貓為伴。當然,亦有與友達們一起光顧的時候。

 

這裡的貓一點都不怕人的。

 

從前經常光顧,會記得貓兒的名字,現在都忘記了!黑色的是蘇蘇嗎? 另一隻可能是小米...

 

好可憐的樣子哦~

 

到阿貓地攤基本上志不在食物,其質素是還可以的,穩當之選是這個香草忌廉汁煙三文魚天使麵,連餐飲$60。

搬了幾次舖然後開了尖沙咀分店(這間的貓兒可愛一點,食物選擇也不一様),希望阿貓地攤可以繼續經營下去!

 

吃過晚飯便到Qi Shiseido做facial,其間收到友達G的電話,說想去澳門!

嘩真的很突然呀!但又很刺激!就這樣,展開了我倆

「超低能、勁搞笑上海杭州三日遊」之後的「失驚無神澳門遊」。(★ ̄∀ ̄★)

 

阿貓地攤

地址:銅鑼灣富明街寶明大廈3樓D-E室

電話:2710 9953

12 則留言:

leung 說...

i went to Qi for facial before too, very relaxing!

leung 說...

i was looking for this cafe after they have moved!

Wong 說...

阿貓地攤我都成日幫襯嫁喎

高貓 說...

ViVi :係呀,阿貓地攤都搬咗好耐了,而家有地址咁你可以去下~
Crystalmelon :我以前就成日去,無去好耐了~

Meow 說...

你自己一個人去? 有好多喵架? 好想去呀 XD

高貓 說...

蛋泥屎 :係呀一個人去...成個孤獨老人咁 果度好多貓架,有時間可以去下,佢尖沙咀都有分店。

Meow 說...

車, 咩孤獨老人者, 我成日都自己一個食飯架啦~ 都唔知幾開心, 我仲會自己一個行街, 睇戲(當自己屋企有巨型電視)添

高貓 說...


蛋泥屎 :咁中秋佳節一個人嘛,同平時係唔同d...但我唔鍾意一個人睇戲呢

Meow 說...

我中秋......我中秋個日有個八婆唔肯走, 搞到十點先放工之如, 個八婆仲話: 唔係加時你都做唔到我里單生意呀! ^&$@*^%*#@&^% 我中秋個日都唔休做, 佢阻住我收工呀

高貓 說...

蛋泥屎 :算啦,總有d顧客會覺得佢地比錢你就永遠是對的架喇~

Lian 說...

成日都想去試..但有次去左幾覺得太逼..結果冇試

高貓 說...

Um..!!!Lian!! :佢新舖係細咗好多呀,但相對地無咁多人呢

Related Posts with Thumbnails