2007年9月10日

California Pizza Kitchen

同房相約晚飯,選了California Pizza Kitchen。

早在它於尖沙咀開第一間店時已吃過幾次,印象不錯的。

但安排座位方面就很差,說下一張檯到我們卻又無端插了兩張訂檯客。接著等了良久,一問之下reception小姐竟然以為我們不在而取消了我們的排位(!),但我們只坐在她身後呀!

 

差不多9時,終於可以吃了!

這個凱撒沙律不俗(雖然雞肉乾了點),可能大家都餓扁了...

 

蕃茄辣肉腸長通粉,份量很大,亦很好吃哦~

 

飯後路經卓悅,同房說這個資生堂副線Super Mild的

チカラ母乳洗頭水好用,見價錢便宜($52有600ml另附400ml補充裝),就買來試試。

 

另,高貓跟同房不約而同覺得

pdc副線W Collagen的產品好用,這系列以高效能雙膠原蛋白作賣點,主打保濕,全系共有5種產品,卓悅全部有售 (註:這系列於年初換了包裝,卓悅賣的是舊版,但只是$28@!)

可怕的事來了。話說隔鄰兩位中年女仕聽罷我倆的對話後對該產品非常感興趣(這就是羊群心理吧),還問我們有什麼功效,之後她倆竟打開其中一件貨品(不是tester啊)試在手上!!!實在太可怕了!!

 

 

California Pizza Kitchen

地址:銅鑼灣時代廣場食通天13樓

電話:3102 9134

10 則留言:

Fu Yun 說...

母乳洗頭水﹖﹗

高貓 說...

圖門縣候補知縣:唔駛咁驚, 講緊係產品內含有同母乳一樣的營養成份呀~

ka ki 說...

真係無其不有....

高貓 說...

Katie:係呀,最驚係第日自己買的野都係咁樣比人污辱過就弊喇!

knotters yoyoma 說...

for 資生堂副線Super Mild的 チカラ 母乳洗頭水 i saw at Apita on sale too, but need HKD60 so urs is still better buy

高貓 說...

右脾:Apita都係有1000ml架? 咁都唔係差好遠,卓悅抵少少咁啦~

knotters yoyoma 說...

i havent bought and tried yet as wonder if it fits my hair, now using 章子怡賣广告one, i feel ok wor

高貓 說...

右脾你講果隻係咪Asience呀? 我都覺得幾好用呢~ 等我用過隻母乳洗頭水再report。

Meow 說...

我見過D自由人就咁打開支tester唇糕查上咀添.. 所以唔好亂試放係度既tester.... 另有一次係萬寧都見過2個2X既男仔, 斷支止汗濟噴/ 查上手......真DIRTY... 於是我走去同萬寧staff講個度有2條友開晒你D止汗濟玩 個staff最後叫佢地買左佢手上個幾支止汗濟

高貓 說...

蛋泥屎:將tester唇膏試上咀我都見過,免得過我都唔會試唇膏上咀的,除非化妝姐姐消毒再用棉棒上啦~ 果兩個男仔係試tester定係貨呀?

Related Posts with Thumbnails