2007年9月23日

Just a piece of CAKE!

日前高貓跟幾位友達參加了Apple Kitchen的蛋糕班,是次的款式是低脂日式豆腐紅豆芝士凍餅。


其實呢,高貓在家中也製作過好幾次芝士凍餅,因為不用焗,依書照做便可。


哪為什麼還要學這款餅? 因為我想改良製作方法及學做那些朱古力裝飾啊!


 


當中最重要的步驟是開魚膠,要是這步驟做不好,整個餅就凝結不了,又或是會吃到像西米般的魚膠粒!高貓從前就有試過這個失敗經驗!


還有其他的竅門如攪拌材料的秘訣等都不錯哦~


 


嘻嘻,這是我們的製成品。那些裝飾士多啤梨及朱古力都是自家製的,還不錯吧?




下一次想學做點有難度的OPERA蛋糕! 

12 則留言:

MuiMuimui 說...

又真係整得好靚啵﹗的顏色都襯得好靚~

傻羊 說...

好靚,唔知好唔好食呢?

Always be Positive 說...

好想吃啊 !!!

Amy 說...

同房, 甚麼是OPERA蛋糕?

高貓 說...

MuiMuimui :多謝多謝~ 傻羊 :味道唔錯架,唔太甜~ Always be positive :嘻嘻下次預埋你丫~ Amy :Opera係法式蛋糕,每層都由唔同味的朱古力及咖啡蛋糕組成,唔容易做架!可參考呢個網址: http://www.rthk.org.hk/elearning/dessert/cake_opera.htm

AY 說...

嘻嘻,我都有上蛋糕班架,得閒一齊切磋吓~~

ka ki 說...

似模似樣, 掂!

Meow 說...

我都有諗過去學架~~ 不過最擔心係整完咁大個CAKE 一時間邊度搵咁多人食

傻羊 說...

高貓 :咁又係呀,自己整既蛋糕除左可以裝飾外,仲可以特登整得冇咁甜、冇咁肥,岩哂想keep fit既女仔! 蛋泥屎 :如果你整到好似上次俾我果張相個士多啤梨蛋糕咁正,我保證會同你清哂佢!反正我都想增肥好耐!

knotters yoyoma 說...

芝士凍餅芝士凍餅芝士凍餅芝士凍餅芝士凍餅...

Lian 說...

好靚呀..我成日都枇報下整cake..消磨下時間..但又懶搵 你響邊度學架?? 介紹下呀

高貓 說...

細細:好呀,下次可以一齊學喎~ Katie :多謝多謝~ 蛋泥屎 :你可以拎比同事食呀~ 或者同朋友一齊學,兩個人share一個蛋糕丫~ 再唔係比傻羊食都得喎! 傻羊 :係呀,自己整可以調較味道嘛,但學整時都係跟老師的recipe啦~ 右脾:似乎你好鍾意食cheese cake喎! Um..!!!Lian!! :我係 Apple Kitchen 度學,你可以click條link去睇睇。

Related Posts with Thumbnails