2007年9月18日

SUZUKI Tokyo Cafe Bistro

星期五的晚上9時多,APM的餐廳竟然還要排長龍!由和花亭到百瀧到元氣壽司,最後只有Suzuki可以很快有位,真的搵食艱難!

 

點了無花果牛肝菌忌廉寬條麵,無味的,不大好吃。

 

跟餐的蟹柳卷,一般。

 

軟殼蟹蕃茄墨汁意大利粉,蕃茄味濃,軟殼蟹反而顯得有點格格不入。撇除這,味道尚算不俗。

 

豚肉生薑鍋飯,有很香的薑味,好吃。

 

這個是上錯檯的軟殼蟹薄餅。

 

明太子三文魚薄餅,餅底夠薄夠脆,配合三文魚及明太子的鹹香,好味道!

面對通脹,餐廳除了加價,就是將食物縮水。記得這個pizza之前是用一大個銀盤盛載,現在換了個瓷碟,size小了一個圈,不就是變相加價嗎?

 

到Suzuki應該要試試其咖啡的,前面的是榛子咖啡,咖啡滲著榛子香,好喝。

後面的是榛子鮮奶抹茶,是杯很飽肚而抹茶味濃的飲品。

 

玫瑰花茶及榛子latte亦不錯。

 

高貓蠻喜歡這裡的蛋糕,幾乎每次均會點的。

這個新口味龍眼綠荼提拉米素(Tiramisu),當中的咖啡酒味蓋過了綠荼味,一大口吃下去是不可能吃到綠茶味的,但要是只吃綠色部份,還是能吃到點點的綠茶香。

 

檸檬芝士餅,是個mousse cheese cake,口味清新。不要以為白色那個是cream,實質是棉花糖!

 

SUZUKI Tokyo Cafe Bistro

地址:觀塘創紀之城第五期APM UC-1號舖

電話:3148 1338

9 則留言:

Amy 說...

同房...成日都係食o既? 咁會肥o架! =P 差唔多係時候去行下街街減肥! 哈哈哈~ XD

傻羊 說...

Suzuki出名貴格唔飽,你點左咁多野食,係咪好貴? 我之前食過朗豪果間,一般。

高貓 說...

Amy:行街街就時都得啦~ 但都要食野架嘛~ 傻羊 :我覺得APM呢間係平D,呢度around$400 ,一人$100。朗豪果間我都食過﹐個人覺得呢間好少少。

Lian 說...

未食過佢地D正餐.今值吾值得去呀?

ka ki 說...

你都幾常去APM喎

高貓 說...

Um..!!!Lian!! :我覺得如果其他餐廳要等位就可以考慮呢間,因好多時都唔駛等但d食物都可以呀。特登去就無謂喇~ Katie :比你發現咗添!

knotters yoyoma 說...

i like the rice burger in suzuki btw, hv updated the Meet the parents, hee share with u~~

knotters yoyoma 說...

forgot to say, i dun like the fusion like spaghetti there i mean suzuki

高貓 說...

右脾:我反而無食過rice burger,下次試下先~ 佢地d pasta真係一dd啦,要睇下好唔好彩! 我睇咗Meet the parents喇, 你地兩家人都好開心咁呀~

Related Posts with Thumbnails