2007年9月20日

銀杏館 - 支持長者

日前跟友達L瑜珈後吃飯去,想起blog友林慧美介紹的銀杏館,沒有訂檯就來碰碰運氣。


幸運地有檯,雖然是門口位。

 

一入門就有位伯伯招呼,他們都很有禮貌及親切。

選好主菜,還加了$40變套餐(多了沙律、餐湯及餐飲)。

先上大蝦沙律,每樣材料都很新鮮。

阿麻籽,可加在沙律上,有點像芝麻。



餐湯有意大利菜湯及南瓜忌廉湯可選,我倆均選了南瓜湯,甜度剛好。香草麵包是用麵包皮切條烘成,環保不浪費。好吃好吃!

餐湯的調味料除了一般的胡椒和鹽,還有綠色的螺旋藻。


鵝肝天使麵,口味較淡但不錯哦~

高貓該死,本不應吃鵝肝,然而面對美食,忍不住吃了一小口。結果呢,翌日背部左右兩邊各長了連環三瘡!!!
 

 

燒豬肋骨,很大份!這個也好吃~

 

最初我們還擔心吃不完那些食物,誰不知清了碟之餘還吃得下甜品!

幾樣甜品均售罄,唯有吃藍梅芝士餅。餅底不是脆的,芝士餅的味道不俗,只是這個小餅賣$58有點貴。

 

沙發背上放了滙豐銀行頒的「營商新動力」鑽石奬及日本暢銷書籍「60歲的情書」中文版。我覺得這本書跟

銀杏館很搭調哦。

店中serve我們的伯伯很有禮貌之餘,亦有種老人家的趣緻,友達稱他為「得得意意」。

買單$520。(貼士是作慈善用途)

 

早前蘇絲黃亦有介紹過

銀杏館。想於中環用膳的話,推介各位友達前來試試。

銀杏館於Yahoo亦有開blog,有興趣的話亦可瀏覽其網誌。

http://hk.myblog.yahoo.com/gingkohouse

銀杏館

地址:中環歌賦街 44 號地下

電話:2545 1200

7 則留言:

House 說...

謝謝光臨。 有一點要提, 因意大利香草包是較薄的, 只是中間"片"開來加上廚師特製的香草醬, 再烘脆。所以不是因為環保而造的, 是它的特色。 銀杏館網站管理員上

ka ki 說...

我都有睇雜誌介紹過, 睇吓會唔會經過試吓先~~

高貓 說...

Gingko:哎呀原來係咁,我仲懶醒添! Katie:如果想試最好訂位先,唔係可能會無位哦

傻羊 說...

你對鵝肝敏感?

高貓 說...

傻羊 :唔係呀,只係之前無端生咗好多粒粒(面同身都有),睇緊醫生食緊藥,所以要戒口好多野都唔食得!牛、鴨、鵝、羊、蝦、蟹、魷魚、酒,全部都唔食得! 我見差唔多好番,咪諗住食少少試下,即出事...囧...都係要繼續戒口

Rick 說...

(Empty)

May 說...

多謝你支持我的網誌呀, 希望你都多D去支持下佢地啦!!

Related Posts with Thumbnails