2008年1月4日

別了!2007

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


CHaz,這隻貓精神有點委靡,最近總提不起勁去打blog


其實都打算今天更新一下。



 


這是元旦倒數的煙火,照片拍得不好,都是矇矇的。



 


簡直就是火燒ifc。



 


今年的元旦倒數迎接2008,陪著我的,是這燦爛的花火。


2007年就在這一片熱鬧中平靜地過去。


最好的朋友都不在旁,身邊再多的人亦覺孤單乏味。


 


☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆


 


晚飯的地點,相信沒有人會估得到,因為我們也很訝異竟然全場就只有我們這一張桌客人。


 


當山頂cafe deco要最低消費每人$1200時,這間位於中半山的餐廳不單於一日前預訂還有位(看情況是walk in亦可),而且set dinner只需cafe deco的六份一價錢!



 


知道是哪裡嗎?


答案是香港大學graduate house內的餐廳!


 


頭盤各人均選了香煎鵝肝,普普通通。



 


餐湯要了忌廉蜆肉酥皮湯,初時還以為酥皮湯是酥皮包著杯子的那種,這個酥皮很香,同時亦很油。



 


主菜我要了羊架,好大的一份,可以切成3大件,味道尚可。



 


最爆的是這個限量版新年甜品 - 聖誕蛋糕!


高貓不大喜歡吃傳統的christmas cake,眾人皆笑這裡可能是唯一在12月31日還可吃到聖誕蛋糕的地方。



買單每人$199,還不收加一。


雖說不上很好吃,但在這個日子以這個價錢,已不能夠要求什麼吧?


下次男士們在重要節日忘了或訂不到檯,大可考慮這裡,飯後到山頂逛逛,不失浪漫。


注意餐廳的關門時間是晚上9時30分。


 


吃飽無事又未到時間倒數,大夥走到西環有名的源記吃糖水。


說來見笑,這麼多年來我是頭一回光顧源記,枉我曾在附近住了三年。


這兒人很多,我們不想等太久唯有分開兩張桌坐。


點了招牌的桑寄生蓮子茶,蓮子很軟腍,不錯不錯。


又,見牆上剪報介紹雞蛋糕,於是叫了一客。(這是羊群心態?)


雞蛋味很濃,但從一個沒有煙出的蒸籠拿出來,自然蛋糕也不是熱的,令其失色不少,所以三個人都吃不完它,多可惜。


 

 


Joseph's


地址 : 薄扶林香港大學大學路3號研究生樓P3
電話 : 2547 8999


 


源記甜品專家


地址 : 西環正街32號地下
電話 : 2548 8687


 


瀏覽時間:


22 則留言:

ka ki 說...

你真係好耐無update喇, 唔好咁懶喎!

Anonymous 說...

wei~

nick 說...

最緊要係2008開心呀!

SkyBlue 說...

仲咩呀? 有心事咁WOOW
D 相影得都OK LA
現場我諗好正..尤其火燒IFC HEHE IFC係邊我都唔知? 中環?
新既一年..要有開心既心情開始//...!!!
奸爸DAD

TTB 說...

高貓: 我都估你有心事呀! 希望你開開心心, 一切順利啦!

hahaha 說...

原來有嘢唔開心... 雖然唔知因由... 但我只知過了年... 不開心的就讓它留在07年... 08年重新出發吧... ... 07年是我一生中最不開心的一年... 我也讓不開心的随時間遺下在07年... 妳也可以呢!! 加油呀!! 支持妳
我同妳相反... 越失落越想寫Blog...
希望好快就見返隻精靈貓啦!!

UM83 說...

唔知點解我最近都好懶.......... 但係我好鍾意睇你個 blog ....... 因為整得好靚... 繼續努力!!!

傻羊 說...

都唔係影得好差姐,起碼你捕捉到佢放煙火果一剎那!
我都好明白,同最要好既人一齊度過喜慶節日係有意思得多。
點都好,去舊迎新,或者你遲d會識到d更要好既人都未定呢!

fireman 說...

I wish you have a greatful 2008 as well~
唔好望回頭喇~新年快樂!


hahaha 說...

我以前都好似你咁... 唔開心但唔想朋友擔心... 所以收收埋埋...
直至自己之前面對了一些自己難以獨自承受的挫折時... 終於要找朋友分擔一下... 事後才發現以前好傻... 其實身邊有好多人随時ready分擔自己痛苦的...
Blog應該是自己可以自由舒發自我的地方... 唔好對自己太harsh啦... 如果真的在意某人知道... 乾脆換blog... 給自已一個自由天地吧... 不過記住話俾我地D blog友知妳的新地址喎!!

hahaha 說...

私人網誌係好辦法!!
我寫Blog的終旨是我手寫我心... 我不會因別人看而不寫或寫多D... 例如我明知我前女友之前會看我的blog... 我也不會因此而改變我要寫的東西... 心想什麼使寫什麽...
不過妳如果怕果種赤裸裸的感覺... 私人網誌係好辦法!! 最緊要自己舒服!!
希望妳快D happy返啦!! 支持妳呀!!

wing hong 說...

08啦, 應該helle佢
哈...雖然冇乜特別感覺

KiKi 說...

didn't notice HKU have such resturant ar

AY 說...

新o既一年,開開心心啦,我都feel到今年會好難過,對自己要求高左,目標又會定得高左,大家一齊努力吧!

Chris Cheung 說...

Hi I have link to your blog from google, your blog is beautiful and fancy! wish you have a wonderful 2008 !

TTB 說...

Deco 幾靚wor! 可惜冇人, 氣氛少o左d ....
U 時你有冇去X'mas Ball ga, 我 Year 1 都有去, 之後就冇啦!


海星旅遊 說...

hku 有咁好餐廳, 可以搵日去試下 !

ka ki 說...

估唔到原來有間咁靚嘅餐廳, 多謝介紹!

傻羊 說...

真係估你唔到,除夕夜去左grad house度食!
平時去果度成日都會嫌人手太少,d人服務麻麻,又唔執枱,不過今次淨係serve你一枱客就應該冇呢d問題啦!

Mattblog 說...

我都覺得真係似燒緊IFC咖!

mayda 說...

嘩, 乜大學入面有咁靚既餐廳既, 係咪學校該科學生做番 ?

hahaha 說...

好似係呢間嘢食過tea...
味道一般... 食環境多D

Related Posts with Thumbnails