2008年1月10日

我愛日本菜

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


高貓愛吃,相信不用言明。


在之前的文章都有提及,日本菜是我喜愛的菜式之首。


歐洲回來後,非常掛念魚生壽司,瘋狂地光顧日本餐廳!


 


以下是早前所吃的其中:


 


和花亭


這間經常要排長隊的店,不錯的。



 


中間那款蟹糕軍艦好香哦~




 


最驚喜是正在結賬時壽司師傅送了這客魚子給我們吃,美味呢!



 


壽司正


從仙台開過來的店,剛開業時又是一條長人龍。可能是同類型店越開越多又或是少有宣傳,現在少了人,平均等30分鐘吧!但我還是喜歡這店。


喜歡這裡的茶,不知怎的總覺得有點玄米味,好香。


醬油分兩款鹹味以配合不同的魚類。昆布醬油適合味道較淡的肉(如圖中所見),吟嚷醬油適合味道較濃的肉。



 


熟食一般而已。



 


雪村串燒


板前同集團的日式串燒餐廳,午市定食由$60起。隔鄰的板前壽司午市定食才$30多,好便宜!


 


魚生很新鮮,餐湯是三文魚味噌湯。



 


海膽好吃~



滿足的一頓。


 


和花亭


地址 : 尖沙咀海運大廈地下OTG03號舖
電話 : 3586 2622


壽司正


地址 : 尖沙咀百樂酒店地下G5-8號舖
電話 : 2191 4787


雪村串燒


地址 : 九龍塘又一城 L1-19A 號店
電話 : 2265 7712


 


瀏覽時間:

24 則留言:

AY 說...

日本菜總係女孩子最愛! 我都想去試吓 "雪村串燒"

Chris Cheung 說...

I am so hungry after reading your article . Thank you for your sharng ! I will go to try those restaurant later.

Mattblog 說...

和花亭間唔中都會光顧吓!另外兩間就無啦! 不過睇完你介紹,都可能會去正寿司試吓先得!

SkyBlue 說...

點解係唔見 唔公平呀 ^^ .....@@

Chris Cheung 說...

Usually lunch hour start at 1:00 p.m. but today I eat at 2:00 p.m. feel so hungry after read your blog. I decide to read your blog after meal la !

SkyBlue 說...

哎呀 我係寫 ""點解唔見你肥ka 唔公平呀""..hehe 唔知打左d咩出黎 sor kaka

hahaha 說...

我都至愛日本菜... 日本野全部都鍾意!!
我以前班同事同我志同道合... 成日揾好食的日本小店... 又談談日劇呀... 旅行呀... 云云... 好開心的... 同一班識欣賞靚日本菜的人一齊食... 開心好多的... 同意嗎?
依家各散東西... 冇"揾食"好耐lu... 唯有留意下高貓有乜介紹啦!!

hahaha 說...

妳都有学日文架... 妳邊問架? 我以前 讀pasona... 讀完中班停了... pasona好鬼唔惦

fireman 說...

哦~~和花亭~
逢一至五1430開始所有壽司都半價呢

Gerry 說...

哇, 見到都流口水!

ka ki 說...

我都愛吃日本菜, 但只限熟食, 生嘢咪攪.

leung 說...

delicious

Dan 說...

點解你可以食極都唔肥既...
你D'肉'究竟收埋左係邊到呀~

UM83 說...

生帶子好味呀,,,,,,, 我勁鍾意食呀!

hahaha 說...

原來妳係師姐!! 我冇再升advance啦... 因為我覺得pasona D學習氣氛麻麻... 有冇好學校介紹呢??
出呢做野後覺得好難keep住學日文

hahaha 說...

原來妳係師姐!! 哈哈
我覺得pasona的學習氣氛麻麻哋... 可能我上星期六果班... D學生大部分都冇乜心學... 攪到我都hea hea地...
如果有好地方的話我都想繼續返... 妳有乜好介紹呢??

hahaha 說...

我昨晚去咗Henry House樓上一間叫Agura Creative Dining的地方吃飯... 少少日式fusion... 環境幾靚... 嘢食幾有創意... 見高貓都係為食之人... 介紹吓俾妳!!

hahaha 說...

原來妳係師姐!!
我覺得pasona D學習氣氛麻麻哋... 可能因為我上星期六果班... 同學仔個個都係上班族... 成日唔上堂又唔温書... 包括小弟在內...
我都有諗過繼續返... 但要揾到好學校先去... 妳有乜好介紹?

傻羊 說...

好吃,不過應該好貴。

Anonymous 說...

松山病佐好耐, 乜都食唔到..........好慘. 仲比你引到.........(淚)

hahaha 說...

原來妳係師姐... 失敬哂
我都有諗過繼續學日文... 但pasona的學習氣氛認真麻麻... 妳有乜好介紹呢??

hahaha 說...

原來妳係師姐... 失敬哂
我都有諗過繼續學日文... 但果度的學習氣氛認真麻麻... 妳有乜好介紹呢??

hahaha 說...

我知呀... YAHOO壞咗... 攪到我罰抄咗咁多次
多謝妳的介紹啊... 我同意妳講weekday上課果D人努力D... 如果唔係都唔會放工後上堂咁神心啦... 我覺得有時學日文呢家野好老師不如好同學... 記得我以前大學讀日文班時D同學好有心讀... 後來去日本留學氣氛更加冇得頂... 其實pasona唔係冇好老師... 好似我以前有個叫堀內的老師教得好好... 但可惜D同學仔冇心上課... 而最弊的係怕醜...
睇來妳揾到好老師和同學仔... 要加油俾心機學啦

UM83 說...


和花亭 and 壽司正... 邊間好食 d 同埋好坐d? 因為我星期四會去 TST 食飯呀... 有冇好介紹呢? Thanks!

Related Posts with Thumbnails