2008年1月28日

大上海一品香飯店

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


 


距離友達Ky的婚禮約一個月,姐妹們的裙子都做得差不多。


星期五放工後去了試身,只要稍為改短就行了~


 


之後去了大上海一品香晚飯。


在入口處的凍櫃內有多種冷盤食物,樣子都很好吃,惹人唾涎!



 


吃上海菜必點小籠包~ 這裡的不錯哦,內裡的湯不會油膩。



 


一人份的東坡肉,我們四個人分著吃,超好吃!這種肥物還是少吃多滋味~



 


咸肉百葉棠菜,好小的一碟!看看那些碟邊的棠菜似由一棵分出來的嗎?



 


宋嫂魚羹,好吃~



 


炸醬麵



總的來說這裡的食物是標準價錢但分量很小,準新娘要keep fit吃不多,所以也沒有叫太多。


 


這幾天天氣寒冷,希望新娘結婚當日可以暖和一點吧!


 


 


大上海一品香飯店


地址:尖沙咀金巴利道45-47號金巴利廣場地庫
電話:2721 1663

 


瀏覽時間:

free hit counter

26 則留言:

Chris Cheung 說...

份量睇上去真係少D!你(風寒)好番未?呢幾日好涷,要著多件衫啦!

ka ki 說...

呢間以前仲係叫一品香嘅時候我都去過幾次, 幾好食. 因為小志媽咪係上海人, 所以佢有時都會煮啲上海嘢. 我都好鍾意食!

小雲 說...

東坡肉,真係好肥! 但又好好食. 美食與健康好難平衡.

Chris Cheung 說...

如果我屋企用暖風機我都想開!我比較少食上海菜,因為怕肥!

KiKi 說...

好似好好食wor

Chris Cheung 說...

嘻嘻,我年紀大唔受得嘛!其實以我宜家運動量食乜都得,不過食親肥膩都好有罪惡感。

小雲 說...

靚野通常有毒? 咁你應該好毒吓喎!

Chris Cheung 說...

我都覺得打得快咗dd。我三十X啦,唔開始keep就大劑 ,所以我不停做運動。做運動做得多之後身體都算唔錯。你對做運動冇興趣?

Chris Cheung 說...

我覺得你好似食極都唔肥咁,應該令好多女仔善慕!做運動有好多好處ga ,唔洗運動細胞都冇問題喎!

Chris Cheung 說...

我知道無論你幾高都有好多人欣賞你喎!

Chris Cheung 說...

哈我趕住落CWB做,遲D話你知!

Chris Cheung 說...

Have a nice evening !

TTB 說...

GGU 見到圓蹄就開心死啦! 不過同東坡肉一樣咁好味!

ka ki 說...

我最鍾意食小籠包, 不過未試過食佢媽咪嗰啲, 唔知係唔係唔識呢?

Chris Cheung 說...

點解你覺得落CWB 做 freelance幸福呀?唔明 我冇得shopping架剩係不停做,又涷又餓!。番到屋企沖埋涼都二點半。好彩唔係日日咁咋!

Chris Cheung 說...

我三日冇做尖啦,新年前好多工程要完成。我原定收工食餐好,點知到十二點先食飯。原來CWB有兩蚊串魚蛋賣,早知我開工前食番幾串啦 .

Chris Cheung 說...

景隆街小巴站,總統商場斜對面。有兩間都係$2串咋。我 freelance做IT+防盜工程。

Chris Cheung 說...

嘩,你起晒我底喎!我係用緊Windows Vista。有乜可以幫到你呢?

Chris Cheung 說...

魚旦$2得4粒,一般多數都係$5五

Chris Cheung 說...

對於普通用家,其實Vista同XP分別唔算好大,Vista係靚d不過對hardware requirement高好多,起碼要Core 2 duo + 2 GB RAM + mid level display card以上先行得流暢。唔好意思太多Technicial terms.不如你買之前我寫個config比你啦

Chris Cheung 說...

嘩!睇你個回覆我就知道你電腦方面好勁!

Chris Cheung 說...

你知道用途,想要邊粒U,咩關broadband事,仲知道2nd hdd (d drive)已經detect唔到!仲唔係勁?

Chris Cheung 說...

電腦最大件事就係壞HD,所以最好勤d做backup。

Chris Cheung 說...

咁有冇DVD writer呢?外置HD都係一個唔錯backup選擇.

knotters yoyoma 說...

宋嫂魚羹 looks good

Jo 說...

你真係對上海菜好有心得..下次我去試吓你所介紹既上海店先.

Related Posts with Thumbnails