2008年1月26日

自家湯水:蕃茄薯仔湯

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


昨日高貓在家中休養生息,好久沒有喝過自家湯水,到街市走走,煲了這個蕃茄薯仔湯。


雖說是蕃茄薯仔湯,但材料當然不止這兩樣。如果像那些外賣湯水店的湯把材料名全放上,這個湯正名應是「蕃茄薯仔洋蔥紅蘿蔔煲豬展」!


本想把雪櫃裡的西芹都放進,想一想,還是留來下次炒雞柳吧(不知何年何月呢)!



 


煲了約2個小時,完成!


這一大碗湯就是我的晚餐~



這天看了中醫,她一見我就說面部浮腫,有「風水」。我問什麼風水呀? 是不是胖了所以面腫呢? 原來風水是風寒的水腫!


啊不想做麵包超人呀~~~~~~~~~~~~~~~~


 


 

 


瀏覽時間:

free hit counter

7 則留言:

Chris Cheung 說...

煲湯我都鍾意用豬多過用豬骨,你碗湯一定好好味啦!「風水」我都係這第一次聽咋,高貓你係唔係經常飲涷嘢呢?

hahaha 說...

原來高貓都有住家的一面... 好賢妻良母呀!! 加分加分

小雲 說...

你緊係因為太夜瞓啦. 夠瞓自然身體好! 我都好想飲你煲的湯.

knotters yoyoma 說...

first time heard of this lei 有「風水」

ka ki 說...

原來要煲咁耐? 我以為半個鍾倒就得!
同埋風水我都係第一次聽

MuiMuimui 說...

風寒即係點呀﹖我塊面都腫腫地啵~

TTB 說...

個湯又健康又好味! 我會加西芹or 椰菜ga (不過我好懶煲湯 ... 要洗好多野又要睇火 )!

Related Posts with Thumbnails