2008年1月23日

上海鷺鷺酒家

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


星期天,睡夢中的高貓被貓妹叫醒,因為夠時間去理髮!唉我很想睡多一點呀!


一邊電髮一邊打瞌睡,結果弄了個韓國土頭來,同事們卻說型(?)了。但,我並不走這路線啊!還是比較喜歡長大曲髮。


之後去了好久沒光顧的餐廳,位於南洋酒店地庫的上海鷺鷺酒家,前名是陸鷺酒家,是間正宗上海餐廳,國內有數家分店。



 


蟹粉小籠包


多湯,但蟹粉味不濃。



 


吃小籠包最可惜的該是這種吧!貓妹把小籠包的湯漏了一灘,真浪費~



 


豉油炒蟶子皇


整碟舖滿蟶子肉,爽口鮮甜,底下的韭菜花亦好吃。



 


知道這個是什麼嗎? 不是脆奶、不是雞子、更不是石春


餐牌沒有的,味道非常好,我很喜歡的一道菜哦~


答案遲些開估。



 


哈其實這是醬炒年糕($68)喇!菜單內的毛蟹炒年糕,就是用這種,專程從上海輸港,呈楕圓形的,咬下軟韌有致,配以甜醬油去炒,好吃好吃!


 


 


貓妹的柯貪飛佛 - 桂花酒釀丸子,有桂花味但沒什麼酒味。



 


要留意,這裡經常有小蚊子在飛,不知跟酒店附近的菜市場有否關係...


買單二百多,渣打或恒生信用咭有九折。


 


飯後在地鐵站遇上一位在港公幹的韓國人問路,也蠻健談,發現大家都是同一行業的。事後貓妹說我應該給他咭片,難道我真像韓國人?


 


 


上海鷺鷺酒家


地址:灣仔摩理臣山道23號南洋酒店地庫


電話:2831 1286


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

21 則留言:

傻羊 說...

我上次真係到左上海果間鷺鷺酒家食,d野食都唔錯架,不過價錢唔平得香港幾多。

Chris Cheung 說...

It's good to have some change on hair style. Please continue your 可愛路線 ! I have read all you old post and found that you like 小籠包 so much ! I am so hungry after read your blog, may be I should have a cup noodle now.

MuiMuimui 說...

的小龍飽引死人喇~

ka ki 說...

韓國土頭? 係唔係即係好似大長金咁呀??

小雲 說...

係唔係糖醋小排? 韓國土頭, 不會嘛! 我都喜歡長大曲髮!

Chris Cheung 說...

I did not count how much time I sped but I feel happy and hungry after read all your old post. It is wonderful to experience your happiness through your writing.

傻羊 說...

呢間野好似有d吊腳咁.......不過如果你話好食,我都可能會去試下。
我最後果碟咁似番薯既!

hahaha 說...

沒有貓媽的日子... 妳對姊妹貓日日留落街頭...
不過又好似好enjoyable喎!!
我都鍾意大wave D... 最好耳仔對落先開始曲

KiKi 說...

又開始凍啦 .. 大家都多加 衣服

TTB 說...

我都想電髮 (大圈) 呀! 不過好多年都係直髮驚唔慣, 到時電番直就好傷啦!

Chris Cheung 說...

想問幾時會開估呢?

Chris Cheung 說...

我諗我要驗眼,我問你之前睇過見到未開估o架。又低B 左!

Chris Cheung 說...

嘻你點會臨時加,早知私人回應問冇咁!

Chris Cheung 說...

咦,原來呢個都係香港字,本來整左呢個字個圖,不過Yahoo Blog 要放上網先得,咁唯有睇你部新電腦同我D香港字有冇緣啦!或者我轉頭e貓你。

Chris Cheung 說...

咦,係公司部腦搵番個水印?咁就唔洗駁番舊機或者整過啦。

Chris Cheung 說...

呢個已經好靚啦!睇泥你好有美術天份呀!唔通你做設計或者美術?

Chris Cheung 說...

嘩,用小畫家整到?強呀!你唔好咁謙喎!搞到我呢D美術負天份要收X呀!

Chris Cheung 說...

其實係個(火羅)字!咦你新機裝Vista定XP呀?

Chris Cheung 說...

其實Vista冇乜特別,就算部機好勁行XP都好D。貓の家鄉:2008新春篇 會唔會有(九)呢?

Chris Cheung 說...

嘻嘻,仲諗住你仲會有乜古怪野食。哈哈歐遊我以為爛左尾所以唔敢問你呀!

Chris Cheung 說...

最好去完之後一鼓作氣寫就最容易,不過唔緊要,我等你喎!我覺得寫Blog真係好花時間,不過值得o架!

Related Posts with Thumbnails