2008年1月31日

自家料理:三餸一湯

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


週日與貓妹到附近吃下午茶,順道到超市買點晚餐的材料。


我家附近的百佳,竟然upgrade做Taste!發生什麼事呢? 人們真的富貴起來了嗎? 我只想買棵菜而已...


 


天氣寒冷乾燥,最好就是有個滋潤湯水補一補。


 


是日湯水:蘋果雪梨南北杏蜜棗煲瘦肉


材料:


蘋果雪梨各2個


瘦肉1斤


蜜棗4粒


南北杏少許



做法:蘋果雪梨洗淨去芯去頂,連皮一開四件。瘦肉出水備用。


水滾放下材料煲一小時半。


 


 


清蒸紅鮋(?)


這是Taste的賣魚阿姐幫高貓選的活魚,她說這是(魚立)魚,但我覺得比較像紅鮋,有沒有人可以告訴我究竟這是什麼魚?



這個做法亦簡單,放了點蔥段在魚底以防黏碟。水滾蒸約10分鐘。倒去碟內的水放蔥絲淋滾油。嘻,刀功不好,把薑絲變粗切,見笑了~


這種魚好好吃啊,肉夠嫩滑且油香豐腴。


 


還有蜜糖香蒜雞翼及西芹蕃茄炒雞柳。



三餸一湯,白飯任裝。


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

22 則留言:

HOEVA 說...

應該係紅鮋...
三餸一湯,白飯任裝....
有無我份先???

hahaha 說...

原來高貓想變醉貓...
食飯都要Choya梅酒

JOJO 說...

我我我要飲個湯呀........蘋果雪梨南北杏蜜棗煲瘦肉
話我知.....又蘋果又雪梨又蜜棗又瘦肉,個湯係甜的!?酸的!?還是鹹的!?
好想飲,我又叫呀媽煲一煲先。

小雲 說...

肯定不是立魚.煮得幾好!娶到你就好!

Chris Cheung 說...

嘩嘩嘩! 三餸一湯,白飯任裝,高貓真係好厲害!邊個娶到你就發達啦!

Chris Cheung 說...

我就冇乜邊個女仔Friend識煮咁多好嘢,仲要肯煮喎!呢幾個餸都唔算簡單。咦,D西芹係唔係上次煮蕃茄薯仔湯冇落到嗰D呢?

Chris Cheung 說...

青衣城間百佳變咗做Taste都幾過份!D嘢只會越嚟越貴!

Catherine 說...

幾好wor...蘋果雪梨南北杏蜜棗煲瘦肉<--試吓煲先

Chris Cheung 說...

你冇講過,不過係我推測咋,希望你唔好介意!

ka ki 說...

蘋果雪梨南北杏蜜棗煲瘦肉好啱呢個天氣飲, 正!

Chris Cheung 說...

你呢個三餸一湯,我最少食到三碗飯!呢個湯我都有煲開,不過我落少D蜜棗反而加o左雪耳。

TTB 說...

嘩 ... 煮得似模似樣wor ...
o畏 .... 你返Big Six 過年要小心 d 呀!!!!!

UM83 說...

勁woh! 唔只識食, 仲識煮bor........

傻羊 說...

d住家菜整得有板有眼喎!
你果個係湯定糖水?

ka ki 說...

我要呀我要呀!! 去邊到攞呀?

Chris Cheung 說...

好開心喎,有得番大陸過年。上面有得燒炮仗,應該好有新年氣氛,不過涷過香港好多,要著厚D!玩得開心D不過要小心D啦!

mayda 說...

利害, 三餸一湯! 轉做taste 成機賣貴啲!其實咪又係個啲嘢!只係多咗啲入口食品!

Chris Cheung 說...

你有冇發熱貼呀暖水袋呀?定多穩陣D。

mayda 說...

咁比起一般行市會貴啲囉, 不過方便和乾淨啲! ok 既!

ka ki 說...

多謝你呀!!

mayda 說...

唉, 依家真係百物騰價! 捱住先嗱, 無發, 食少啲當keep fit! 哈!

knotters yoyoma 說...

wanna try ur 手勢

Related Posts with Thumbnails