2008年1月30日

In the name of 韓雅林

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


Yeah! 我的孫耀威親筆簽名碟collection又添一員~



還記得之前簽過的唱片們嗎?



 


不要問為什麼,總之是近距離接觸,不是老孫同學會的活動,同場還有謝安琪。


Kay的真人其實沒有上鏡般胖,老實說算得上標緻。


至於Eric,叫老孫覺總得很彆扭,還是叫Eric親切一點。


不用說,依然好看。



 


 


之後去了韓雅林補充體力,已有一段日子沒有光顧,餐牌都換了~


先上八小碟免費前菜,最喜歡右邊那碟蜜糖蓮藕片及薯粒。



 


好好喝的牛肋骨湯~



 


韓式炸醬麵。我跟友達嘈嘈都看了韓劇荼煲阿四,對於女主角熱愛的炸醬麵躍躍欲試,便點了一個。


不要看這黑黑的以為很濃味,其實主要靠左邊那碟紅紅的醬調味。紅色的不辣,跟右邊那碟豆醬同樣是鹹的。先按口味拌勻兩種醬,吃時配以醃蘿蔔。


麵上面的黑色材料有青瓜粒、馬鈴薯粒及少許肉絲,看來是當地的平民食物。


味道ok,但還是中式炸醬麵比較好吃。



 


豬腩肉生菜包,材料豐富。有多種配料,中間紅色的有丁點辣,是醃菜、生蠔(!)及類似nuts的東東,我懷疑是生栗子...



 


飯後還有免費水果及雪糕~



經理打了九折給我們,買單約四百元。


離開時碰巧無線的一位主持(好像是事必關己節目的其中一位)穿著韓服在貴賓房內拍攝,想必是介紹韓國食物吧!


 


 


韓雅林



地址:銅鑼灣駱克道463-483號銅鑼灣廣場一期6樓
電話:2877 7797




瀏覽時間:

free hit counter

16 則留言:

Chris Cheung 說...

咦,老孫同學會喎!孫耀威同十年前都冇乜分別,佢keep得好好!我睇完荼煲阿四成日都想試炸醬麵,等我下次去開尖沙咀錦城食先。

ka ki 說...

如果, 有一日我可以好近咁同Eason傾倒, 我諗我會發din!!
話時話, 佢兩個同Eason同一間唱片公司, 咁你有無見倒佢呀?

小雲 說...

好明顯你同KAY合照.做咩cut咗自己?

傻羊 說...

FANS聚好玩嘛?
小雲:高貓太靚女,費事要謝安琪比下去。

小雲 說...

原來係怕謝安琪的FANS點相. 你靚過人又真係幾煩嘅!

Chris Cheung 說...

係喎咁近距應該唔係一般粉C聚會。錦城係堪富利士道,我係尖沙咀食 韓國 燒烤 多數食呢間。環境很一般不過很有地道感覺。呢度炆牛肋骨同生牛肉都好好味!明洞express我有一排都成日去,好食又抵食!

leung 說...

you really like eric wor!

knotters yoyoma 說...

i love 韓雅林 , why u can hv 10% off? i shld go with u next time

TTB 說...

我都唔鐘意 fans 叫Idol 一d 怪花名呀... 其實係害o左佢地. eg. 老孫 會聯想孫悟空 ... 好old school; 梁漢文 as "梁炳".

knotters yoyoma 說...

hee hee 去!

knotters yoyoma 說...

hee, 我係初gwai新抱,kind of busy around lunar new year, and u just went there not long before (btw, hee hee, we can go other restaurants if u like ah) lets go after Valentine's day la

knotters yoyoma 說...

逗利是for single is 理所當然啦 lets fix the venue and date when closer~

Chris Cheung 說...

我估好多女仔都怕食完韓燒會成身味!

Candysiusiufans 說...

邊個主持?

Chris Cheung 說...

舊文你都照覆,高貓真係好有心!

Chris Cheung 說...

哈哈,因為我係一個無聊人! 你好少呢個時間覆喎,未去食lunch ?

Related Posts with Thumbnails