2008年1月14日

婚宴

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


相信2008年是一個好年,因為在年頭已開始接炸彈了。


收到婚宴邀請,有空的話高貓都會出席。


能夠感受別人的幸福,自己亦快樂。


 


前陣子出席了一位舊同學的婚宴,他們彼此是初戀情人。


能夠第一段戀情就開花結果實不容易。


沒有心痛的回憶,沒有分離,愛上了便能一直走下去。


讓人好生羨慕。



 


新人送給賓客的小禮物,一般多是蜜糖、筷子等。


今次收到的是一個精美的座檯月曆。


在年初收到這份禮物,真是實用非常(最重要是沒有新人的玉照!),我好喜歡呢~




真心的祝願一對新人同偕白首。


 


 


 


瀏覽時間:

12 則留言:

SkyBlue 說...

不過我會諗..只有初戀..好似好乏味..無回憶....無經歷...好dry hehe

Chris Cheung 說...

I am very agree "能夠感受別人的幸福,自己亦快樂" so I like to go wedding party too ! I like what you wrote so much !

nick 說...

「最重要是沒有新人的玉照! 」哈............有既話,又會點呢?實係妒忌死嘞我諗!!!

海星旅遊 說...

份禮物幾特別wor, 不過又好靚, 又實用

海星旅遊 說...

以前會覺得從一而始會好悶. 現在拍多幾次都未有結果, 又覺得初戀可以行到尾一生一世原來係咁難既 ???

Lian 說...

吾知當自己結婚時.會吾會一樣今感動呢

hahaha 說...

如果有得揀... 我都希望有從一而終的愛情...
但事實不能有... 只好正面點想... 冇失過... 點可以學懂珍惜... 冇悲過... 又豈能明白得到真愛有多喜?? 我相信"條條大路通羅馬"... 沒有平坦的愛情道路唔緊要... 最緊要終點是美好的
p.s. 妳做乜揾咗個"嬲"字個嘜頭... 仲要係嘆息橋嘆息咁攪笑

傻羊 說...

初戀情人=總生伴侶,的確不易!
你張profile pic係咪響Venice影?

KiKi 說...

i like the statement "love is a game that two paly and both win"

TTB 說...

我都鐘意呢款日曆, actually 我每年都搵呢款"每日一方格" o既calendar
Btw, 你個 Eu trip 介紹完啦?

ka ki 說...

我鍾意龍貓, 睇咗呢套戲好多次.

Fu Yun 說...

如果早知道佢咁鍾意龍貓,就順手拿多個龍貓月曆送禮——家裡剛巧買了一個。

Related Posts with Thumbnails