2008年4月15日

2007歐遊11天 - 食物篇(五)

你是第
位瀏覽本文章的友達


巴黎享負盛名的糕餅店Fauchon。出名程度是我拿著書問途人Fauchon在哪裡,大家都知道是何處,雖然他們全以法文回答,但身體語言微妙之處,就是可以衝破語言障礙喔!


在這條街附近有兩間店,一間是賣盒裝食品,而圖中這間是賣蛋糕甜點的。




店外有幾張醒目鮮粉紅桌椅供客人享用購自該店的食物。


一入內就被所陳列的甜點吸引住喇!


全都很美味的樣子....


蛋糕亦很吸引哦!


嘩嘩嘩!這些相片我是以極速偷拍的。


法式小甜餅macaron。



外帶了一件,於去機場的途中吃。包裝很精美呀,連紙巾及膠匙亦造得很仔細呢~


我的mont blanc甜點,盛惠6元歐羅。光光滑滑的表面,唾涎欲滴呢~


面層啡色的是栗子蓉,白色的是混和忌廉的栗子蓉,清甜而不膩。


包著的是類似麥提莎的chestnut chunks,頂部還有blueberry paste,底下是類似合桃酥的東東。


雖然6元歐羅一件甜點有些貴,但真的很好吃啊!十個好!






瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

006 說...

個栗子蓉好靚呀........

Mimy 說...

好多好多好靚既pastries啊...恨屎我喇~

小雲 說...

你個甜品都幾多層次, 你比十個好,味道應該好夾呢. 以法國的消費水平, 都唔算貴. 但在香港同一個cake, 應該買唔到咁貴了.

Chris Cheung 說...

嘩,D蛋糕靚到好似藝術品,仲要好好食。真係恨死人啦!

ka ki 說...

面層啡色的是栗子蓉,白色的是混和忌廉的栗子蓉 => 我超like栗子, 死啦, 睇完都要諗吓今日lunch去邊買返件止吓渴先....

mayda 說...

睇落真係好正!

NatalieChan 說...

見到甜點d相,已經令人垂涎三尺啦!

Chris Cheung 說...

見到D cake咁靚,我陣間食完lunch都買件cake頂住,不過點都冇你呢D咁正喇。

Chris Cheung 說...

你呢篇搞到我地個個流晒口水冇得食得個恨咋。

SkyBlue 說...

痴線ka d甜咕咁靚

TTB 說...

6元歐羅一件 --> 好貴呀!!!!
這些相片我是以極速偷拍的。 --> 我同 ggu 想偷拍時會好合作ga, 一個負責遮住售貨員視線 or 問售貨員問題 (keep them busy), 另一個去偷拍lor ~ ! 不過有時都會稱讚完佢地o既products 後有禮貌地問佢地可唔可以take photos lor~

KiKi 說...

d cake very delicious ar......

Chris Cheung 說...

鳴…我宜家對住你D蛋糕相食Pacific coffee blueberry cheese cake咋…無陰功呀!

Dan 說...

嘩!!!!!超正!!!!!
尤其係最後個個!!!!!
連一向唔鍾意食甜點既我都想試!!!!

leung 說...

nice~

Catherine 說...

6 euro真係唔貴la...食件鋪頭仔take away crepes都成4.50...Fauchon件cake重咁靚...我本來都想喺Fauchon買果jam, 但係真係太重..唯有give up la..

Anonymous 說...

女食神........又食你唔肥worr........

傻羊 說...

唔食得都睇得,EUR$6 都係超值!
高貓真係一隻為食貓!睇下個網誌分類數目就知!

Related Posts with Thumbnails