2008年4月21日

(悄悄地)寫公司

你是第
位瀏覽本文章的友達


打從上新班的第一天,每日都有說說新公司的衝動,但又怕被人認出,知道我在辦公時間偷懶上網。
到了現在,新工上了不足一個月,冒著被認出的危險,還是忍不住要分享一下近況。


地點方面,由九龍區變了港島區,交通時間長了十五分鐘。
時間方面,由九時半變了九時正,起床時間早了一小時。
同事方面,由幾乎全女班變成幾乎全男班。
午膳方面,由十二時半變了十二時正,好早哦!
座位方面,由籠屋變成寬敞空間,不錯。
私隱方面,由隱閉空間變成開揚四周,有點不習慣。
公司方面,由本地企業變成跨國企業,但全公司的人數卻只有從前的十份一。
階級方面,從前分好多級及經理有獨立房間;現在的制度簡單,而除了最高的managing director,所有人一律坐partition位。


依我所見,茶水間有茶包、UCC咖啡、古古力、美祿、好立克、阿華田、杏霜、柚子茶、紅棗茶等,可是到現時為止,我還是只喝過清水。
雪櫃內有餅乾、甜點、古古力、雪糕、汽水、紙包飲品等免費提供。


這是我的座位,很不喜歡這個又矮又透明的partition!完全隔不到音,阻不到視線。
為了不吵到別人,用電話要很小聲;為免跟鄰坐同事四目交投,雙眼只好緊盯屏幕。



下午時間室內通常很寧靜,因為做銷售工作的同事會外出。
這照片拍於下午四時,我的右手邊空無一人!



這是座位跟座位間的小桌子,用作開簡短討論用,大多時間用來放置報紙雜誌。


總的來說,這裡的人比起舊公司年長,加上紀律森嚴,不可能像從前般瘋狂嬉戲喇!
真的是工作時工作。

嘻,除了msn跟上blog。

瀏覽時間:

free hit counter

29 則留言:

selenity 說...

透明partition都幾辛苦,我公司就好嘈,人人大大聲係度係咁叫,非常令人討厭。我都想工作時靜一點

傻羊 說...

多謝分享!!!
感覺上好整潔同好精神!
你地都係興用laptop開工,係咪方面攞返屋企做?定還是係因為要見客?
你有partition都算好,我地公司全層都係坐豬肉枱架咋!講乜都俾人聽到哂!(不過我地都係會照大大聲咁講 )
我地d機裝唔到msn,至於上blog,因為太多人行過既關係,我都唔會冒險上,你唔怕俾人睇到咩?

icy 說...

好闊呀個位,但係就好冇私隱嚕,我都好唔鐘意!
你"痴"晒d memo/花紙係個partition到咪可以同隔離住隔一隔囉^^

leung 說...

唔可以痴d同公事無關的野上去~~~very strict company!

Chris Cheung 說...

其實痴Memo唔洗多,暫時剩係痴係大家會四目交投位置上。等大家混熟左,你同隔離梅花間竹咁痴memo。透明partition唯一好處係你唔會突然見到有個彈上黎law。

Lian 說...

透明partition好吾nice bor 你響HK邊度返呀

Chris Cheung 說...

你D同事痴邊D memo你照辦煮碗整番張嘛,又或者印Task list出黎痴得嗎?哈,手寫果d用電腦打過print出黎再痴。

Chris Cheung 說...

你個手袋好大個喎!

Chris Cheung 說...

呢隻夠挺應該幾好用,大中細都係差幾百蚊,所以D人多數買最大,不過我覺得中size最好睇。

Chris Cheung 說...

去巴黎唔買番個都對唔住自已,買左唔鐘意都可以放左佢賺少少。

Chris Cheung 說...

萬綠叢中一點紅有乜感覺呀? 我個department就幾乎全部阿太同中年女士,好多是非,不過好彩個個都當我小朋友(唉30+)對我好好。

Chris Cheung 說...

多人用冇所謂喎!邊夠你用得好睇呢!

SkyBlue 說...

茶水間..咁鬼多野食 hhee

TTB 說...

哈哈 ... 呢篇blog 好有新鮮感呀 ~
透明partition好慘呀 ~
放少少 plants 唔知可唔可以幫到少少呢 ~ 可唔可以貼 world map 呀 (唔知同你公司business 有冇關係呢?)

Kim 說...

椅子唔錯喎~ 幾好坐吧。 透明partition有咩意思呢? 都有好處既, 男生們可看到你了, 哈

Elaine 說...

Hello! Nice to meet you ar!
我好怕呢種間格架,仲要係透明 partition 添,一啲私隱都無,想唔專心做嘢都唔得啦!好慘呀!

From 說...

木台面好整齊喎, 我亂到七彩呀
老闆用心良苦, 想你地同事之間關係密切0的, 你就"為免跟鄰坐同事四目交投, 雙眼只好緊盯屏幕." .....誤會晒....呵呵呵~~~
我以為你除左寫食, 無其他野會寫添

UM83 說...

對我嚟講又矮又透明的Partition 等於冇Partition... 唔知要嚟做咩.... 完全明白隔唔到音, 講電話要好细聲....因為我嘅Partition都唔算高,,, 好彩唔係透明....... 你張 chair 睇落好似幾好坐bor!

傻羊 說...

放倒後鏡唔係唔得,但係太大塊就會好礙眼,老細會以為你返工掛住照鏡。有冇諗過放下盆栽咁呀?會唔會自然d?

傻羊 說...

再唔係棟幾個binder,又或者攞你左手面果堆stand頂住得唔得?如果有tray仲可以疊幾高都得添!
如果嫌阻訂,一係就掛個月福字月曆上去!
話時話,你係咪一定要個laptop放中間?個laptop放近左邊果堆stand果頭,而堆stand就放你右手邊,咁你就唔洗兩面受敵。因為我見你左邊果位同事都貼左唔少野擋住你既視線,你可以慳返好多effort!主力頂住右手邊果個就得!

Mimy 說...

嘩~ 我都好唔鐘意坐cubicle架~ 你眼望我眼甘都唔知點好~

ka ki 說...

其實個位都幾好. 我已經習慣咗唔會喺公司講私人電話, 因為我好大聲ga, 唔可以好細好細聲. 我啲朋友同小志都如非必要都係唔會喺office hours搵我.

dx 說...

掛鐘la,而家D掛牆鐘靚到好似Poster咁。

knotters yoyoma 說...

i shld show u my desk, really messy wakaka and makes ppl wonder how messy is my home too

mayda 說...

咩公司來架, 咁多嘢飲和嘢食既 ? ! 環境也十分不錯!

Dan 說...

見客? 你做乜架?
嘩你用laptop好正呀, 我部腦係傳統個隻咋, 仲要係勁慢, 今日先炆完
之前D同事成日msn, online game等, 畀老闆知道後cut埋連線,
搞到email畀客要上HO (仲要send咩都要畀L太睇一次先可send喎,我仲無自由呀)
你個個隔版....不如唔好裝啦...我都好D...外邊只係見到我對眼者~
無茶水間不過雪櫃都有好多汽水 (但無人飲) 老闆唔鐘意人工作時間食零食, 所以我個零食櫃D零食收得好埋 :P

hahaha 說...

妳個位都叫開揚呀... 我老細坐正我後面呀!!

Anonymous 說...

有0甘多野食、高猫唔会唔開心啦、Hahahaha~

Dan 說...

哦~~~咁大家都可以話係做緊同一個工種
我都係Sales Dept.工作, 不過而家做左後勤 (但無人時都要做埋sales = =")
之前個件荀野畀老闆炒左, 而家Sales Dept得返我一個....
琴日有2個女仔見工請左, 有個後日返工, 希望順順利利啦 ><

Related Posts with Thumbnails