2008年4月9日

Liger的日式料理

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


假期間,邂逅了人見人愛的Liger,真貓的確比相片可愛十萬倍。而且絕不大隻,還是很有空間去增肥。


Liger完全不怕陌生人,第一次見高貓亦不會躲避,看他擺出如斯誘人姿勢,多甜美~


(Liger:喂我可是雄糾糾的男子漢啊!我最喜歡高貓姐姐.......的鼠鼠鞋!)



 


任人擺佈的Liger。(Liger:你地玩夠未?)



 


Liger:唔發火當我病貓? 等我發功先......吼!鬼影變幻頭!



 


Liger:有芝士魷魚絲,變回可愛貓咪。喵~ 比我食呀~~~~



 


跟Liger玩了一會,夠時間晚餐。去了孖脾樓下的市川日本料理。


店員介紹的日本溫室蕃茄,唔...是比一般的清甜喇~



 


6款刺身,新鮮~



 


伊勢海老卷,味道不錯的。



 


串燒,燒雞翼多汁好味道~ 伴碟的麵豉醬漬蒜頭,非常好吃!我是一個人把它吃光光。



 


牛肉sukiyaki,這個鍋的份量我跟右脾都禁不住要說:好迷你喎!



 


炸海鮮餅,這個好吃,雖然一份只得三件,但材料豐富咬下有濃濃海鮮味。



 


冷手打烏冬,質地煙韌,但就略嫌清寡了一點。



 


最有驚喜是這個日式咖哩豬扒飯,好好吃!豬扒炸得外脆內軟,肉汁滿瀉,讚!



DBS信用卡有八折,買單約八百元。


從其他網站看到市川該有一個一人份的套餐,才百多元,只是當日我們沒看見。


 


飯後甜品有阿脾請的Godiva白古古力雪糕~ 大滿足!



 


Liger:哼,我都有懷石料理食~



 


飛機耳Liger:一套五款懷石料理,我要小心保護。



 


嘩貓間極品,努力食食食。



 


玩到晚上十時才離去,右脾已睡魔急召,眼水直流。打擾兩位了~


 


市川日本料理


地址:太古城中心2期2樓262 號舖


電話:2967 9678


瀏覽時間:

free hit counter

19 則留言:

Chris Cheung 說...

哈,Liger好得意,你地玩得好開心喎!

Chris Cheung 說...

Liger見到靚靚高貓姐姐梗係特別乖啦!哈哈,你咁樣嚇右脾因住佢唔比你上去喎。

KiKi 說...

有sukiyaki,又有godiva.......好滿足呢

Chris Cheung 說...

睇黎呢間都唔錯,不過太古城真係好少去。炸海鮮餅好似好Yummy!其他日本料理唔知有冇呢?

TTB 說...

"懷石料理" 貓糧 ... 咁都得? 即係乜黎呀?

Chris Cheung 說...

咦咁都錯有錯著喎!哈我覺得左右脾個邊應該由Liger出番個post"懷石料理" 貓糧o羅。

From 說...

又係食日本野, 太過份啦
今晚真係唔去食都對唔住自己

knotters yoyoma 說...

wai wai, send me the photos via msn later when hv chance such a happy meal "玩到晚上十時才離去,右脾已睡魔急召' i guess my gene is early-to-bed gene, soul lost after 10pm :P

ka ki 說...

"懷石料理" 貓糧, 好名貴喎!

Helloconnie 說...

隻貓FING 頭個張好攪笑呀~~ 佢又得意又識嘆呀~~~

Mimy 說...

e? 呢間日本野係咪新架?

傻羊 說...

三個人食左八百蚊?都幾豪氣下! 果間係咪高級日本料理?

selenity 說...

你就好,可以同右脾隻Liger玩。好可愛呢

Clara 說...

Have you started your new job yet?

mayda 說...

you like japanese dish much wor !

Chris Cheung 說...

其實你隻紫色襪都好得意! (先旨聲明我無特殊辟好架!)

Chris Cheung 說...

我見張相影到你好似紫色腳指咁覺得好得意咋。都係唔好越描越黑令你覺得我變態,我都係" Collect skin" 先啦!

Janice 說...

LIGER 既星影實在太可愛喇~~~你地有得食市川 好彩 LIGER都有懷石~
市川過門而不入....看來我走寶了...

Dan 說...

超可愛呀!!!!!
咁摸佢咁耐佢有無唔耐煩~~
真係好細隻好cute呀 >< 佢係咪仲係bb架咋~~

Related Posts with Thumbnails