2008年4月25日

生活日常

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


何謂規律的生活?


 


每天七時起床,梳洗更衣,吃媽媽準備的早點,時間不及的話會外帶。


這個習慣,從小學開始。早點必定有一杯牛奶,及一份中/西式包點,最近吃的是芝士蛋/火腿三文治。無錯,這麼大個人媽媽還是會為我們準備早點的。所以說,有媽的孩子像個寶。


 


八時出門,在地鐵車廂裡人逼人的玩過一輪平衡遊戲,準時到達公司。


 


六時多放工返家,沐浴更衣吃晚飯。飯後還有專人(爸爸/媽媽)將水果去皮端到手,所謂的飯來張口,該是這個意思吧。喜歡吃水果的我,不愛連皮吃,媽媽曾經嚐試叫我們自己去皮,但結果就是我跟貓妹寧願不吃。為了要我倆每日至少有一果,就只好配合我們,大的蘋果榴槤橙如是,連葡萄山竹楊桃亦是。


飯後便上上網及看電視,做個名副其實的大少姐。


 


晚上約十二時就寢,計劃想再早一點。


 


最近的生活,就是如此。


 


嗯,對於夜貓如我,會否有點太過規律?


 


瀏覽時間:

free hit counter

12 則留言:

Helloconnie 說...

其實我未嫁前就是這樣生活, 那時感覺媽媽好煩成日問我食咩餸,而家生果又冇人切比我食, 又要自己煮自己拖地!! 我好想過回以往規律的生活呀!!!

TTB 說...

oh! 你好幸福呀! 媽媽照顧得好周到呀! 將來你同妹妹都嫁o左, 爸爸媽媽可能會好失落呀, 因為冇服侍對象~
我媽媽就懶好多啦 ~
咦 ... 你宜家仲有冇學野呀?

SkyBlue 說...

wa...係dad/mom對你真好 e個係我既夢想..(有個咁既家) 恭喜
我e家都盡量咁樣對bube..hehe....

Elaine 說...

哈哈!其實你應該將個標題改成 "何謂幸福" 呀!嚴格上,我阿媽係無乜點做過以上嘅事,一切都係靠自己...

傻羊 說...

咁你記得俾返多d家用屋企喇!

Mimy 說...

我係屋企既時候都係甘架...嫁左反而變左妹仔..好掛住爸爸媽咪呀~

Chris Cheung 說...

嘩,真係超幸福呀!我一日三餐都o係外面食,冇食住家飯好耐。對上一次住家飯我都係自已煮咋。

小雲 說...

你呀, 好心就幫忙下, 太辛苦他們了.

From 說...

我未試過有早餐供應 ><
不過晚餐就肯定有得食, 一星期都有4-5日有湯飲. 不過無你咁嘆....我要執碗抹(木台)倒垃圾, 有時要切生果.
你真係大小姐.

selenity 說...

如果我可以咁規律生活就好了.令人羨慕

Chris Cheung 說...

我父母都係香港,不過係我自已呢輪忙冇時間同佢地食飯。出街食唔只悶仲好唔健康。

knotters yoyoma 說...

haha, be a tall and healthy cat

Related Posts with Thumbnails