2008年4月18日

The Pawn

你是第
位瀏覽本文章的友達


灣仔和昌大押這幢古董建築物,最近被改建成英式餐廳。餐廳的名字叫The Pawn,就是典當品的意思。二樓是bar,三樓是dining room。



餐廳還是很新,電梯內的木板尚未拆,而且帶有強烈味道....
三樓近門口位置有個吧檯,配合水晶吊燈,我覺得很摩登。
桌椅均是木製,每一張椅子都有不同的高度及花紋圖案,獨一無二(okok,其實是有少許款式重疊了),可見經營者的心思。
天花板沿用舊有木材,我一直很奇怪怎樣可以保養這些木呢? 會不會進食中途有白蟻或其他小昆蟲掉下呢?!




有露台位置可選,但日光強烈,再者街上塵土飛揚,還是室內好。



這間餐廳賣的是英國菜,連侍應的裝束都充滿英國味道,看看那紅色格紋褲。


穿藍色褲子的是大廚,他經常走出來跟侍應們溝通的。環觀四周,全都是商務客。
當然,我們亦不例外。




圖中的是英國礦泉水,但其實我們要的是蒸餾水啊!這枝水盛惠$60。
切成片狀的餐包挺好吃的。


為了保持專業形象,我藉詞試新手機以拍攝自己的一份main course。
Steam Seabass with duck gravy ($195),伴碟的有cabbage及sweet potato,份量不多但味道不錯。我把它吃個清光。



沒有拍到照的還有兩個starter - Ham Hock Salad ($78),Mussel Clams ($108)及兩個side dish ($38@)。
其他的主菜有Prime Rump($220) - 是牛臀部(!)及pumpkin risotto with goat's cheese($170)。


我的甜品,Orange Syllabub ($75),就是香橙慕絲,口味清新又是吃清光。


注意每日提供的菜式均視乎當日大廚買到的食材及心情,真是天天有驚喜。
總的來說食物都蠻好吃,但有點over priced。這裡的lunch是沒有set的,都是a la carte!

有興趣了解多一些的,可以瀏覽其網址:
www.thepawn.com.hk
(不過網站好像還未完工的樣子)


The Pawn
地址:灣仔莊士敦道62號2-3樓
電話:2866 3444




瀏覽時間:

free hit counter

15 則留言:

selenity 說...

好好feel.但食lunch來講幾百蚊真係好鬼

家家爸 說...

貴過中環喎....,even Zuma / 文華....主因是它沒午餐....
初次見面你好\

Mimy 說...

嘩~ 好得意好特別呢~ 我又想去呢~

Helloconnie 說...

其實我都諗過去試架, 好似有間係食私房菜要預約!! 想問佢係未唔比你影相呀?

From 說...

愈介紹愈高級, 我依0的升斗市民有得睇無得食

Chris Cheung 說...

呢間見雜誌介紹過都想試,不過呢個價晚餐都ok,午餐實在太貴啦。

Chris Cheung 說...

睇佢個Style我估鬼佬會buy,睇雜誌好似二樓間Bar有張波。

Priscilla Lui 說...

呢個場咪係我公司架囉!同埋徐蒝個鴛鴦飯店都係,佢地好有 PR charm...所以好多 media 都有講...你咁快就去左?!佢都係岩岩開咋喎!

傻羊 說...

咦,間餐廳新開架?我果時響附近行過都唔見咁靚既。

Priscilla Lui 說...

無啦..點會有折..人地大把有錢佬去食...我地呢d食開10蚊雲吞麵既都費事去...徐蒝間野係船街18號..都係有戰前建築修改而成的

TTB 說...

乜你咁快手, 上期飲食男女先介紹, 我都有興趣去呀, 不過好似唔係幾抵食wor ~

Kylie Wong 說...

Seems really good! Really delicious? Too bad that it is located far away from Central...

小雲 說...

business lunch可以食到咁富貴, 你的生意都唔少嘢!

ka ki 說...

嘩, 你好快手喎. 我好似無耐之前先睇書睇倒!!

knotters yoyoma 說...

yeah, later i can call for business lunch there too, good recommendation

Related Posts with Thumbnails