2008年4月6日

花滿樓

你是第

位瀏覽本文章的友達



約了好久不見的友達P跟E,去了旺角晚飯。
旺角有很多餐廳,但老實說我很怕到這區吃飯,因為眾多的選擇中好像沒什麼選擇。
這間位於兆萬中心的餐廳風評不俗,決定試試。謝謝友達P訂了檯,得以安排卡座。

由於真的好久不見,大家急不及待訴說近況,談了半個鐘才點菜。


醉雞,還可以,肉很嫩。




小籠包,OK。



蘿蔔酥,看見這個我想起吃早茶。這裡做的還不錯。



甜酸排骨,本來是點了黑醋排骨的,但大家吃到最後才驚覺這個是甜酸排骨囉!



鮮蝦水餃,一客六粒。一般水準,不過不失。



三鮮炒年糕,吃到這裡大家都已經很飽喇~ 年糕有點糊。



杞子圓肉桂花糕,清清甜甜的有點桂花香。對於那位年紀最小的友達E卻嚷著要去眼紋、抗老等等,這個甜點最適合啦!


買單約四百。


花滿樓
地址:旺角西洋菜街1號兆萬中心10樓
電話:3743 1977


瀏覽時間:

free hit counter

15 則留言:

selenity 說...

嘩!好豐富呀!三個人食到咁多野

ka ki 說...

我好鍾意食上海年糕ga, 炒同放湯都好食!

From 說...

食過中環果間, 最正就係杞子圓肉桂花糕.

TTB 說...

杞子圓肉桂花糕 可以去眼紋、抗老???? 咁補ga??

傻羊 說...

我前兩日先至同朋友去完兆萬上面果間藏 x 日本料理食完。
d野食都算唔錯,清酒就真係清左d,但overall都ok。兩個人食埋單$300,響旺角尼講都算貴,唔能夠話係物超所值,但係一試無妨。
旺角既環境唔係咁好,會令人食慾大減。

Chris Cheung 說...

我都食過中環果間,佢地個松子桂花魚都唔錯架。

Chris Cheung 說...

唔,我記得以前去中環果間個Menu有印旺角間地址,不過頭先上花滿樓wesite又唔覺有寫,我等佢開左打去問完再話你知。

Helloconnie 說...

上海菜我鍾意呀~~ 其實旺角真係冇咩好食架!! 上次試過兆萬的藏戶唔錯架!!!

Chris Cheung 說...

中環果間同旺角係同集團架!

小雲 說...

杞子圓肉桂花糕好想食呀! 上次在都會海逸的 Promenade Restaurant tea buffet食過, 沒圓肉的, 但都好好食.

小雲 說...

你都算食得唔多嗎? 次次都叫很多,好豐富, 雖然同友達share.

Chris Cheung 說...

唉我尋晚諗住出個新post,set左10分鐘後出,到宜家都出唔到!Yahoo Blog維修兩日都唔見好左law !

小雲 說...

你都叫"食唔得多"? 次次見你都好豐富, 好多碟, 雖然同友達分享, 但都係好多呢.

傻羊 說...

自從朗豪坊發生「米奇事件」後,我都冇意欲去果度食住,至少唔會去果層果幾間。仲記唔記得以前果度有間 "阿拉麵館" ?

傻羊 說...

成日都見到郭少芸!

Related Posts with Thumbnails