2008年4月11日

快樂星期天

你是第
位瀏覽本文章的友達


 


友達毛毛從東京回港數天,難得抽空與我吃個tea。一年不見,完全變了個日本仔,遠看差點認不出他了。


他大人似乎非常懷念中菜,對於如「意大利蕃茄」等日式甜點店毫無興趣,就去了吃米線。



這家米線店在港有三間分店,其米線我覺得還好,但不是特別好吃。


 


吃完一大碗米線,緊接著又要吃晚餐!因為要看張敬軒演唱會,所以要提早晚飯。


本想去鹿鳴春,但早一日已訂不到位,經右脾介紹去了幸福中心的一平安。這間老字號日式麵店,有很多日本顧客呢~


 


明太子雞翼,熱和辣兼而有之,味道不錯。



 


獅子狗芝士卷,出乎意料,原以為是把芝士填入獅子狗內,這個用三文治芝士,一般啦~



 


已吃了一半的燒茄子。



 


長崎拉麵,濃郁湯底,滑滑麵條。



 


廣東麵,相信是日式煮法的廣東麵,因為是甜甜的。



買單約三百元。


 


吃飽就出發去紅館。甫坐下不久便開始,時間剛剛好。


可惜拍的照人物都是蚊型大...看不大清楚吧?



 


流線型的鋼琴



 


嘩與王宛之共舞!



 


特別嘉賓Eason!如果Katie見到定會好開心。阿臣非常high,全場情緒高漲,比見到張敬軒更興奮!(很抱歉的說)


合唱了幸福摩天輪,另阿臣單獨唱了夕陽無限好。超值!



 


從觀眾席走來的舅母謝安琪,唱了我喜歡的鍾無艷~



還有朋友二號鄧健泓。


聽說很難買到票,嘻,謝謝音樂組曹曹的票~


滿足的一天。


 


 


滇家菜


地址:荃灣惠荃道22-66號綠楊坊2樓S20-21號


電話:3741 0881


 


麵屋一平安


地址:尖沙咀加連威老道幸福中心地庫B1號


電話:2722 4826


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

12 則留言:

ka ki 說...

如果我見到, 唔止開心, 肯定發din啦! 因為喺無預期下見倒佢!!
呀臣件衫好似幾靚喎!!

From 說...

滇家菜0的野都幾好.
你勁少落荃灣喎

TTB 說...

好開心呀! 有得敘舊又有concert 睇 ~

Mimy 說...

俾我都係...住得邊到耐就唔想食果到D野...我次次返香港都指定要食中菜架~ 哈哈

selenity 說...

看來軒仔這concert做得好好。我決定買dvd

Chris Cheung 說...

哈加加埋埋你都連續食左幾餐日本野。有免費演唱會睇又真係幾開心喎!

Chris Cheung 說...

睇你concert影D相個角度,個位置都唔錯呀。

Helloconnie 說...

哈完來你仲係免費睇添~~ 你就好啦個晚有eason同謝安琪!!!

小雲 說...

真係好難買票啊. 你能免費看, 超級妒忌中!

SkyBlue 說...

真係多節目

hahaha 說...

我係度諗... 同親妳食飯D人係咪都要等妳影晒先食得嘅呢??

knotters yoyoma 說...

"長崎拉麵,濃郁湯底,滑滑麵條。" i havent tried this yet ah, must go again

Related Posts with Thumbnails